Sunday, March 6, 2011

3-1 KEMENANGAN BERPIHAK PADA LIVERPOOL!!!!

HAHAHA!! ni yg nak wat aku berguling sekali lagi nie!!! caya lah LIVERPOOL!!! 
terase macam nak melompat-lompat atas katil bila diumumkan 
liverpool menang dengan 3-1 lawan dengan MU... hikhikhik.. 
my lovely sister... u r loooooooseeeeeerrrrrrr!!!! nyiiihaaa! *saje bagi hot!* 

Thumbs up for my favorite team... Maju lagi yerpp... 
jangan undur balik suda...ok? penyokong liverpool mesti macam aku bersorak-sorak...
sayangnyer aku tak dapat nak berkongsi dengan seorang blogger 
yang peminat LIVERPOOL macam aku jugak...Bro Azri ...
yang mengilhamkan blog beliau dengan kisah-kisah Liverpool SAHAJA! 
aku follow blog dia pun sebab nak mengetahuiperkembangan terbaru liverpool..
kesibukan menyebabkan aku jarang nak follow team kegemaran..
tapi aku ambil langkah dengan pakai orang dalam! hihihi... sekarang aku dah tahu! 
bijak tak? bijak tak?? *ibu slalu cakap...bijak anak ibu...*
hihihi... terasa macam ada tangan yang mengusap kepala aku.. :P

*liverpool tetap di hati.. ;)

6 comments:

Nizam said...

nizam tak tengokla... :(
nizam bab2 bola ni memang kurang sangat... tapi suka main bola.. hehe

Aidil Syukor said...

sudah lah twin.....liverpool mng nasib je 2......chelsea menang relax je...x kecoh pn.....hehehe:)

EYQASARA said...

nizam: yewww! rugi tak tengok taaauuu... eyqa plak terbalik.. tak pandai nak maen bola.. tapi suke tgok bola.. hihihi..

EYQASARA said...

ayoooo twin...!!! jeles arrr tuuuhhh... aritu dah nangis sedu2 sb kalah nan eyqa.. haaaiii nak nangish lagi ker?? hihihi... :P

Aidil Syukor said...

ello twin....chelsea kalah ngn liverpool aritu sebab bg chan je 2...kesian tgk liverpool kempunan mata....tp chelsea menang gak lawan MU aritu....hahahaha..:p

EYQASARA said...

ceh!!! suda larh twin...!!! tamo ngaku plak dye.. suda sudaaaa la ngan chelsea tuuuu.... ngih ngih ngih!

 
;