Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



2. BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL

3.Jawab soalan!
  1. Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
    -Pernah! Sebab dia caring about me..dan tertarik kerana sebab solat jemaah di masjid dan selalu membaca al Quran. :D dah sah-sah sebab keperibadian... *tapi encem pun ye! hihihi* 
  2. Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
    -Yup! sebab dengan fizikal yang lengkap membantu si dia sendiri untuk menjalankan tanggungjawabnya. Di samping dapat menyenangkan tugas eyqa jugak! :P
  3. Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
    -Mata dia... sebab mata tu tak boleh menipu... menjelaskan segala persoalan.. :)
  4. Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
    -setuju! sebab bini pandai masak.. laki suka makan.. n hasilnya.. wah! dapat gelaran YB ko... hhihi.. *YB=Yang Buncit* ahaks! jgn mara haa....
  5. Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
    -Selalu jumpe laki2 kacak kaki pompuan.. mentangmentang dia encem dia pikir dia bley dpt mcm mane gadis pun dia nak... fuhh! tak suke! 
    -Pompuan materialistik.. tak semestinye yang cantik je.. ada yang cantik tak materialistik.. yang tak cantik materialistik pun ade... hahaha.. right?
  6. Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..
    -Contoh lelaki idaman... *Asyraf Muslim* mcm dalam filem Ustaz Amirul.. wah! wah! waaaah! klu ade laki gitu minang.. kompom! hari tu jugak terima.. hikhikhik.. *gatai suda..* tapi yang ade ni dah mcm ustz dah pun.. cukup laaa... alhamdulillah... hihihi...
  7. Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
    -Yup! sangat berpuas hati.. :P
  8. Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
    -Yup! Lagi larh puas ati.. dah diberi begini..begini laaa.. klu wat botox lagi teruk kang haru pulak... langsung xder rupa kang.. nyesal xsudah.. Alhamdulillah yang ada ni...
  9. Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
    -perlu! laki ni kan ngade-ngade ckit.. mentang-mentang ada koata sampai 4..bini selebeh sikit nak cari laen.. sebelum dia cari laen baik jaga badan.. aiseymen!
  10. Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh.. 
    - tak tau nak cakap sebab tak pernah pakai... family pun sebelum ni mengamalkan diet seimbang... tak de pakai suplimen.. difahamkan, suplimen ni kalau tak kene gaya bley jadi kanser.. kang nak kurangkan lemak bukan lemak je kurang.. dengan hayat pun jadi kurang... hahaha... so, amalkan lah pemakanan yang sihat... ;) 

tu je en.Ben... ringkas! padat! waaa...ngee~ :D

3 comments:

Cik Sue said...

terjah dari segmen En Ben...
salam perkenalan... =D

Eyqasara said...

cik sue mekasih... ;)

sha said...

singgah sini..


:-)suka baca macam2 pendapat


jom baca pendapat saya pula:

http://sha-myheart.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

 
;