Sunday, March 6, 2011

Contest JANGAN PANDANG CAMERA!

Assalamualaikum...6 HARI!!!!  kenapa?? 6 hari aku tak dapat update blog aku memandangkan masalah-masalah yang terpaksa aku hadapi.. org cakap menempuh hari-hari kesukaran.. adessss... masalah~ masalah~ huhuu... tapi harini aku balas dendam.. nyeahhhnyeahhhhnyeahh.... aku BW pepagi kat pejabat nie.. *masak aku kalau terkantoi nieh!*

Okey.. jenjalan ke blog..aku jumpe contest! i like contest.. hihihi... aku jumpe contest nie kat blogger yg bernama Zana.. teruja dengan ape yang dilihat!! muke tak malu aku nie join jer contest tue.. hihihihi... okeyssss!!! ape lagi! jom click sini untuk tahu contest ape tuh! 



Untuk tuan punyer blog yg menganjurkan contest... JANGAN pandang Camera!! yepppaaa! yepppaaa! suke sangat... banyak gambar yg nak bagi..tapi dia cakap 1 GAMBAR sahaja.. jangan nak mengada-ngada promote gambar bebanyak.. bukan nampak muke cun pun! hihihi.. *cun ke?* okey.. scroll bawah nie.. gambar yang aku nak join.. Agak-agak ada harapan tak?? hihihi.. *eyqa..gambar tu tak chumel pown!!! berangan lebey! isk! isk! isk! * tak pe! join jer! *



tag pada member yang suka contest... 1- Cinta Bunga 2- Sophie 3- Nizam ...okey tak? okey tak? fuuuhhh...teruja tak hingat dunia.. nak plak kat blog beliau jadi follower yang ke 500.. cantik kan nombor tu??? sengaja tunggu sampai dapat nombor lawa tu. kih!kih!kih! bukan selalu kita jadi follower yang cun nombor dia kan? kan? kan? lagi satu... tuan belog ni sporting tau!! nak tau kenapa? sebab aku cari tempat nak follow tak jumpe.. tak sampai 10 minit aku buka balik blog beliau...dah berubah kat atas pulak.. cayalah! blogger macam ni la eyqa suka.. sentiasa mementingkan followersnyer... syg dye! okey.. dah2!! penutup terlampau panjang plak! hihihi... JOM JOIN CONTEST!


*suka contest!

10 comments:

Sophie Al-Yahya said...

thanks tagging. insyaAllah join tp kena cari gambar dulu lah.

amycozzo said...

wah nice pic..hope2 mng la yer :)

EYQASARA said...

sophie... ur welcome! alaa.. sophie kan banyak gambar yg cute mute.. :)

EYQASARA said...

AmycozZo... thnx yerp... ;)

Nizam said...

ok...nanti nizam buat yer..hehehe

Nizam said...

ok, nizam dah buat...

EYQASARA said...

okey nizam dah wat yer.. nk tgok larh.. hihihi...

||aLeaSaRa|| said...

yuhuu alesara dtg melawat eyqasara he3...good luck ye sis!

EYQASARA said...

aleasara mekasih yep... wah? name dah dekat same.. pic eyqa pun ade gak cam aleasara... pkai tudung but still can hearing music.. like it! thnx dear... :)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

dear..aiyooo... nape cik bunga br perasan kene tag nie, aduhh -__-

 
;