Monday, March 14, 2011

SEGMEN CARI GADUH EN. BEN!


LELAKI pilihan anda ?
- seorang yang beragama, memahami, penyayang dan hormat orang tua. *tidak merokok!* 

Perlukah lelaki SEKSI ? Definasi SEKSI seorang lelaki bagi anda ?
- tak payah seksi pun takpe..kalau seksi menyiksakan wat ape.. hihihi...
- SEKSI seorang lelaki bagi eyqa mcm abg BEN... *adoish!*

LELAKI pastinya sanggup berkorban demi cinta .. Apakah anda rasa LELAKI hanya berkorban sebelum memiliki cinta anda ? Apa jadi selepas dah miliki cinta anda ?
-Lelaki kebanyakkannya mcm tu..bekorban apa sahaja demi mendapatkan cinta perempuan...
- Selepas memiliki dia jarang buat apa2 pengorbanan alasan *dia sudah menjadi milikku* pergh!

Pastinya anda tidak sanggup BERMADU bukan ? Kenapa?
- Tak sanggup kalau lelaki tersebut tidak boleh berlaku adil dan menikah hanya nafsu semata.
- Sebab dia hanya akan memusnahkan erti "KEKELUARGAAN" sebenar...

Jika anda mengetahui pasangan anda punya teman wanita lain , apakah yang akan anda lakukan ?
- Memberi peluang kali ke dua untuk berubah...kalau takmau berubah i said "blah!" hihihi...

LELAKI atau PEREMPUANkah mudah berlaku curang ?
-sama je.. pokok pangkal hati masing-masing...
-pompuan dan lelaki same aje.. selagi hati masih "gatal!" hihihi...

SETIA... pada pendapat anda , siapakah yang lebih setia pada cinta ? Apakah buktinya ?? 
-Setia...setia tak semua ada dalam diri manusia... setia tu payah nak wujud selagi 
dalam hati masih belum bersedia dengan cinta hakiki...
-bukti setia? sanggup menunggu...sanggup menggadai nyawa... sanggup berkorban... myb tu buktinya...
 
Apakah anda seorang yang mudah cemburu ? 
-mungkin...."kot" hihihi... 

*suka pulak nak join mende alah nie.. hihihi...

21 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

Eyqasara said...

apisv2... mekasih... :)

Kak Aya said...

datang baca pendapat tentang cinta

jom isnggah blog kak aya

Fuuyooh said...

salam dan selamat pagi
jom baca:

http://fuyohblog.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-tuhan-trafik.html

Zalin said...

betul2..lelaki perempuan sama je curangnya..

Eyqasara said...

kak Aya... mekasih... :) insyaAllah eyqa jenguk blog akak..

Eyqasara said...

Fuuyooh.. mekasih dtg.. dah baca tu.. :) menarik!

Eyqasara said...

Zalin.. betul2! :)

mrsazrul said...

hye..
datang singgah n follow..
come terjah my blog..

http://inikehidupanku.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

Eyqasara said...

mrsazrul: thnx dtg.. :D

TeratakAzmi said...

curang atau tak pasangan tu bukan terletak pada jantina.

tapi hati.

kan? huhu ;p

Clara said...

seksi cm abg ben? adoii..
haha

http://cerytara.blogspot.com/2011/01/9-perkataan-yang-perlu-lelaki-waspada.html

Eyqasara said...

TeratakAzmi... yup2!!! sokong sangt tu!! :D

Eyqasara said...

Clara: hihihi.. seksi kan? hikhikhik... :P

fyna said...

singgah dari belog abg ben...




jom singgah n follow belog saya..
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Eyqasara said...

mekasih fyna... ;)

solo molo said...

macam-macam jawapan ada...
ser0nok baca...



salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

aida4eva said...

hehe.. blah je kalau dah tak faham bahasa kan. :p

Eyqasara said...

solo molo: mmg best.. mcm2 gelagat.. hihihi..

Eyqasara said...

aida4eva.. hihihihi... :D bleh ape? bleh blah tu eak? hihiih..

afiqrohidan said...

hai.
singgah tengok rakan2 segmen ben ashaari soal cinta.

 
;