Thursday, March 24, 2011

Make Up Artis Indonesia VS Malaysia

" Tunggul buruk kalau dihias pun cantik" tu kate ibu aku.. memang betul....aku sokong!
buktinya ramai artis yang kat Malaysia ni cute mute kan? bukan malaysia je...
bersohsehsohseh nie.. mai nak habak kat hampa ckit! *bila tuka sleng ni?*

aku dengar laaaa... "kulit orang indon cantik...tgok pelakon drama tu.. meletop!"
aiseymen! mane korang tau cantekkk???? sume tu palesu tau tak!
okey.. info ye.. aku ada terbaca satu majalah.. tapi aku tak ingat majalah ape....
kenyataan dari beberapa juru makeup artis...ada pelakon indon yang membawa 
juru makeup artis sendiri dan menolak juru makeup artis kita untuk solekkan mereka
tau kenapa? sebab katanya... "make up dari juru makeup malaysia nipis"

uuuhhhh tebal mane la agaknye make up artis dorang yek? patotla kulit hitam jadi putih...
kulit berjerawat sampai hilang bekas jerawat.. cayalah! ni aku nak tunjuk gambar artis 
sebelum dan selepas make up... hampir aku tak kenal separuhnya.... huhuhu!









tengok laaa.. perubahan yang amat ketara bila artis Malaysia tak bermake up
dan artis indon yang tanpa make up.. see? korang boleh nilai sendiri...
tak payah aku nak cakap lebih-lebih... kan? okey.. enjoy!

*tak cantik tak pe... asalkan perangai cantik..





8 comments:

Aidil syukor said...

erm like word akhir 2...."x cantik x pew,asalkan prangai cantik"....2 lg mulia...caya lah twin...hehehe:)

Eyqasara said...

hihihi.. tQ my silent reader.... ;) ur right!

Finaz Jaafar said...

like ur last ayat..wee~

ehemm..aii minat nora danish =D

RaraPuing said...

makeup boleh buat segalanye berubah .heeee

Dda Ly said...

huhu betul laa kadang x kenal di buatnye...

meh ke rumah..
~hampir kehilangan kerana kelalaian~
keep in touch ye..♥♥♥

Eyqasara said...

Finaz Jaafar: hihihi.. minat nora tu sb dia cute! ;)

Eyqasara said...

Rara: ur right! tgok la betapa muka dorg berubah habis...

Eyqasara said...

Dda Ly: hihihi... tebal sgt la mknenye tu kan? klu ley smpai xknal.. :)

 
;