Sunday, March 20, 2011

Disebabkan Ben Ashaari Aku Malu!

Fuhhh! sentap kot klu abg Ben bace tajuk nie...tapi aku betol malu...
Sampai ke tahap aku nak nyorok bawah meja boleh?
Nak tutup muka pakai paper sepanjang masa boleh? *bajet boleh!*

Disebabkan aku tak kerja..aku tak online...blog memang thap gaban rindu plus! plus!
sebab aku tau En. Ben tu pasti ada segmen menarik menanti... seperti jangkaan...
Segmen pasal IBU tu... hadesssss.... macam2 cerita.. aku nak join tapi terlewat... fine!
aku cuma jadi pemerhati.. -.-" "tak mengapa lah" kata orang tua-tua.. kata aku.. *benci! tak dpt join*

So, berbekalkan semangat kental *aiseyh!* sampai je office terus buka internet dan blog 
yang pertama aku buka blog abg BEN... cari segmen beliau yang gempak mempak tu...
Tengok link2 yang dah siap dan beliau telah post... aku baca satu demi satu...
kadang2 buat aku gelak macam orang giler depan PC... dan kadang2 sebaliknye...

Beb! aku memang layan habis cerita2 nie.. sampai mengalirkan air mata...
bayangkan aku dok kat office bahagian receptionist kat depan tu haaa...
tengah baek punye layan sambil mengesat air mata dan hingus2 cair.. *yeaaakkk!*
tak perasan ada orang tunggu depan pintu nak masuk.. almaklumlah
pintu canggih manggih sampai pintu tu sentiasa di "lock" dan bila nak masuk
kene ada card yang bertauliah or aku yang bukakan pintu... dengan mata merah
macam ikan busuk kat dalam pasar... hidung jangan cakap laaa.. merah! bley plak dorang cakap

*si baju biru bersuara*
"hamboi layan feel dia.. patot la tak nampak kite kat depan? sejam tunggu!"
*tipu! tipu! ko tipu!*

*si baju hitam menyokong*
"putus cinta la tu.... hihihihi... tengok muke sedey pepagi ni.. tak masuk rezeki"

aku tersenyum kambheng sambil menutup separuh muka ala-ala taliban.. aiseyh!
gulp! -.-" nmpak macam orang putus cinta ke? cis!
kacau daun betol! aku malu sangat sebab orang tu ntah sape2.. tak kenal... 
laki-laki pulak tuh! kalau orang office sendiri ade aku kisah? adesss! malu eaaahhh!

time tu aku tengah baca blog YUYU ... sedeh citernye... berjaya mengeluarkan
air mate aku yang mahal nie.. *kunon!* tapi ni sume sebab abg ben larh nie...
mengimbau cerita lalu nie.. buat hati tersentuh... tapi sumpah aku suka!
ihihihihi.. teringat pulak kat ibu kat umah... baru semalam aku nangis dengan ibu...
alorrrhhh.. nak buat cerita segmen abg ben dah abis! tunggu lah segmen yang 
laen.. kompom aku join... nak kongsi-kongsi jugak!!!!! ;)
ABG BEN ! CAYALAH! SEGMEN ANDA SUPERB! 

*penulisan dari hati bawa ke mata... terbalik ayat nie...hihihi...

4 comments:

Sunah Sakura said...

hahaha~ adoiiiiii...comelnye lah~ :p lain kali wat lagi ye...

EYQASARA said...

hihihihi... wat ape kak sunahnye...???? :P

cintailmu89 said...

nice..sayang ibu..aset seorg wanita anak2 jela..duk mendoa jika dah x der nanti..

EYQASARA said...

Iz... insyaAllah... ;) mekasih... :D

 
;