Friday, March 25, 2011

Menggeletar melihat si dia -.-"

Aku cari dia hampir 3 tahun... setelah kami berpisah dari tahun 2005...
tahun ni 2011 aku jumpe "dia" kat dalam blog seseorang.. setelah lama aku usaha...
dan hari ni aku jumpa.. tiba-tiba rase nak pitam... sebak... terasa nak nangis...
aku jumpa dalam blog perempuan yang menjadi punca aku berpisah dengan dia...
serius aku sedih! aku teringat kat dia... i wanna find him back... adakah dia ingat aku lagi?
birthday dia selalu aku ingat...setiap kali hari jadi itu aku tak pernah lupa wish...
tapi hanya aku yang dengar...hanya aku yang rasa... hanya aku yang sedih...

"awak...saya harap awak bahagia bersama dia...kenangan bersama awak,saya 
tak pernah lupa...kita tiada jodoh...tapi awak tetap kawan saya dunia akhirat..."


"kepada si "girl" jaga dia baik-baik...walaupun saya tahu awak telah dia tinggalkan..
saya tak tahu kenapa...yang pasti perpisahan kami atas kebodohan saya
kerana melepaskan dia pada awak sedangkan saya tahu dia tak pernah
menyanyangi awak lebih dari seorang adik... kalau awak tak buat cerita dan
menghebohkan hubungan awak dengan dia dulu...mungkin saya masih dengan dia... 
tapi semuanya telah terlambat... dia, saya dan awak tak kan pernah bersama lagi."

kenapa jantung aku berdebar dan jari menjadi kaku nak menaip??? 
ggggrrrrr!!! aku tak suka perasaan nie... syuhh! syuhh! ssyuhh!!!!
pape pun aku bersyukur kerana apa yang aku miliki hari ini jauh lebih
baik dari ape yang aku harapkan... hope tak ada lagi insan ke 3 yang
hancurkan hubungan kami lepas ni... walaupun resikonya menunjukkan
ADA! kawan-kawan doakan terbaik buat eyqa yep...
*arhhh! sebak lagi! benci! benci!*

*doa sebagai sahabat sentiasa mengiringi

8 comments:

Lalalatif said...

sabar ye awak...
kadang2 mmg kita terpaksa berkorban demi kebahagian perempuan lain..sbb kita pun perempuan...maka kita faham perasaan perempuan kalau terluka..smpaikan kita sanggup lukakan hati kita sendiri...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
dalam hati sudah ada taman ke

ieda said...

aminnn akak doakan .. insyaallah dikk bila berkawan kena selalu berhati2 dan berdoa selalu agar kita menemui jalan penyelesaian dan x molek kawan lama2 .. mendatang kan masalah jer :)
kalau dah bersedia teruskan ke arah yg lebih baik kerana bila berdua pasti ada yg ke3 .. iaitu syaitan :)

Abu Zafran said...

biaselah adata dunia..bersabar yer...andai dia ditetapkan utk hidup dnganmu....pasti anda akan bersamanya...

EYQASARA said...

@ Lela Latif: yup... mungkin jugak kan... terpaksa bekorban demi orang lain... mekasih dear.. :)

EYQASARA said...

@ b.r.u.t.al.s.o.l.o: aiseymen... mmg ade tman pun... hihihi... ;)

EYQASARA said...

ieda: Mekasih kak pesanan akak tu.. insyaAllah pasni klu temu jodoh yg sesuai trus suh msuk minang.. hihihi...

EYQASARA said...

@ chegu Zubir: mekasih yep... hope ade la jodoh.. hihihi... ;)

 
;