Thursday, March 24, 2011

Blogger Lagi..Review blogger baru menapak

Semakin lame semakin aku lupe... tapi bila ingat balik aku tersenyum.. tau kenapa? 
Aku BW tadi... saje-saje cari info... dan aku terjumpe blog-blog yang dah lame bermula...
tetapi masih sikit followersnye.. aku yakin yang dorang ni terlebih dahulu buat blog ni..
sedangkan aku... fuhh! setahun pun tak sampai lagi.. tapi follower aku ramai dari mereka.. 
bukan nak riak! jangan salah faham.. korang nie asik nak serang aku je.. relax... 
aku nak kongsi cerita mereka.. menarik rupenye... nak tahu lebih lanjut "click sini" 

aku rase saudara ni berbakat.. cuma lebih suka mendiamkan diri bersama blognye...
aku tengok dia berbakat... tak mahu dia diam je macam tu.. yakin dia boleh jadi
macam blogger yang famous sekarang macam abg ben.. ujang.. yuyu.. pendekar...
dia boleh asalkan dia mahu.. dan niat aku nak tunjuk yang komuniti blogger tak sombong..
dan harap dia merasakan keseronokan berblog macam yang kita blogger rase sekarang..

teringat pulak mase aku dulu-dulu.. *bajet lame* mase first aku buat blog hampeh!
benda sepatah harreeemmm aku tak tahu... syok sendiri je aku.. hahaha...
lame-lame bila aku BW.. aku tau dah... satu-satu benda aku belajar... dan... aku nak
ucap terima kasih tak terhingga kepada FOLLOWERS aku yang menyudikan 
diri untuk follow blog aku yang hampeh nie..  love u all... ;)


*nota kaki tak de kot... "dalam tak sedar dah buat pun.. isk!"

2 comments:

Affina Fatin said...

Hehehe... Thnxx. Blog awk sgt2 menarik. sye still bru lagi. =D nice to meet u eyqa

EYQASARA said...

teenz_fiens: mekasih... ;) selamat berblogging yep! ;)

 
;