Wednesday, March 30, 2011

Blogger Dulu.. Cinta Hati Saya...

Dulu... mase mula-mula berblog aku tak tahu benda ni berfungsi untuk ape.. macam bongok je aku ni... orang dah maju..aku baru nak menapak.. umur pun dah melepasi 18 tahun.. *isk! lembabnye aku!*

Dulu mase mula berblog...blog pertama yang diterjah blog Irine blog Aizul... Cun dan Ensem... *kantoi gatal!* tak laaa... tu kawan yang suggest untuk tengok dan seterusnya berminat...

Dulu bila tengokkat blog orang ade lagu... sibuk nak buat jugak! nak tacap chantek2!! nak warna-warni.. lepastu bila tengok ade salji salju turun sibuk nak buat jugak... cari la segala macam widget...

Dulu bila tengok orang letak gambar cun melecun aku pun nak jugak.. upload sume gambar sampai dah rasa macam blog untuk album gambar kenangan aje.. ahaks! *nak tayang muke konon!*

Dulu bila aku tengok entry orang panjang macam kereta api, aku nak lebih panjang dari itu sama panjang macam landasan kereta api tuuut tttttuuuuuuutttttt! *bajet best!*

Dulu tengok followers orang ramai gile babeh aku pun nak jugak.. dok follow la blog-blog yang followersnye ribu riban...tapi mase tu aku agak bengap bila aku just maen follow n tak letak backlink.. *bengap sungguh!*

TAPI TU DULU LA AWAK...
sekarang dah belajar macam mana nak jadi blogger yang baik walaupun belum yang terbaik... nak tahu macam mana? dengan sentiasa blogwalking... cari pendapat dan segala jenis nasihat...sekarang ni chantek tak blog eyqa??? hahaha... orang gelak je... sebab tak lawa ponnn! tapi header mantop! mekasih kak sunah... ;) kalau ada yang tak kene dengan blog eyqa sila komen ye... insyaAllah akan cuba yang terbaik untuk blog nie... sebab blog ni adalah CINTA HATI SAYA... ;)

*ramai yang sanggup berubah untuk cinta hati.. kan?

4 comments:

Sunah Sakura said...

erk...dia yang berpengalaman...-_-" malunya....nape letak sebaris kat situ...huhuhu...

dear, teruskan belajar...sukenye semangat dia...:)

EYQASARA said...

yup! bg eyqa akak org yg berpengalaman.. bnyak beri sokongan, pendapat, nasihat... thnx akak.. love u...
Mekasih ye kak... ape2 yg eyqa silap tegur je okey? ;)

Areyoudys said...

as salam..
lama tak singgah sini =)

EYQASARA said...

...: singgah leee... hihhiiihihi... tQ... ;)

 
;