Wednesday, March 23, 2011

Charlie Brown di Hot FM!

Dok diam-diam sorang-sorang ni teringat pulak pada cerita Hot FM pagi tadi mase nak ke tempat kerja.. baik punye layan dorang gosip dan gelak ketawa ni.. topik hari ini pulak "alergik pada binatang".. ade yang takut macam-macam.. lipas, katak la sanika benda! yang menarik perhatian bila ada pemanggil bercerita tentang "charlie brown..." ramai je yang tak tau binatang ape tu.. tapi benda tu dengan tempat aku belajar dah sebati... charlie brown sejenis binatang yang kecik.. ala-ala serangga gitu.. *mmg serangga lah! ting tong tol aku ni* bagi yang tak tahu binatang tu macam mane jom tengok!



ni lah rupenye... chumel kan? jaga-jaga amat berbahaya wa cakap lu...! sekali dia punye bontot tergaris pada badan korang, kesan dia teruk macam melecet.. berparut.. kalau kene pada si ayu anggun terus tak ayu dan anggun. sadis hidup kalau kene menatang nie tau.. mau troma seumur hidop... mintak "simpang" bak kate si Usop kak Limah. binatang ni jugak terbang tau.... *tapi serius aku tak nampak mane sayap dia* 

binatang ni jugak suka kat tempat-tempat yang busuk dan tak bersih... haaa yang lom mandi jaga-jaga... se charlie sedang mengintai anda untuk diserang...!!!! ape lagi larikkkkk!!!!! fuhh! jangan heran kalau anda yang terkena charlie tu ye.. sememangnya dia suka pada anda... hahaha... *capoi muut aku ni! ade gak yang saman aku* mampuih! aku gurau je k.. tapi nak elakkan dari binatang bahaya ni aku nasihatkan korang rerajin la mandi dan jaga umah dan bilik.. jagan bau busuk okey... tu jer... kang aku citer pepanjang bukan korang nak baca... tau dah perangai korang tu... hahahaha... k bye! 

*nak skodeng en. Ben ni ade wat segmen atau game tak... hmmm...



2 comments:

ZACK ENTRY said...

macamni rupanya charlie brown, pertama kali tengok ni..^^,

EYQASARA said...

hihihi... yup! gmbar besar... tapi charlie brown tu hanya sebesar seekor nyamuk.. ;)

 
;