Wednesday, March 30, 2011

GA Pertama & Teka Jumlah Novel My Shaizhar

Dapat Tag dari blogger zana memerangkap sahabat! ;)
thnx tag.. ko tak penah lupe tag aku.. hahaha...

 

Banner di atas dah tentu-tentunya adalah CONTEST! tuan blog suruh kira novel dia...
perghhh!! berkuah ketiak nak kire kat dalam gambar nie.. bukan sume ade pown...
sooo... nak kene gunakan khayalan yang tinggi mengalahkan fantasi alice in wonderland!
ups!! *ok aku tipu!* tak pe... meh aku nak mengira jap... aku nak anggarkan...


JAWAPAN: 130 buah buku.. hihihihi...

eyqa memang minat membaca novel alaf 21 khususnya.. pembaca tegar! 
aisymen.. n penulis novel yang diminati Sharifah Abu Salem, 
Anis Ayuni, Rose Harisa, Damya Hana.. ramai lah! tapi yang ni antara
penulis yang memang eyqa minat penulisannya.. ;)

tag pada Kak Sunah, Bunga, Nelly

Done!!!! ;)



3 comments:

Unknown said...

nasib baik novel..kalau majalah karton aku dah setinggi KLCC

EYQASARA said...

A'IM: hahaha.... klu anta recycle tu dpt pulangan besar kot.. hihihihi...

my shaizhar blog contest said...

terima kasih

penyertaan di terima

semoga berjaya

 
;