Thursday, March 10, 2011

ADAKAH AKU DIRASAKAN BODOH?

Touching ke aku? Persoalan yang aku sendiri tak tahu nak gambarkan. Okey...find... 
aku tau aku salah buat. Aku tak tahu format sebenar penulisan. 
aku tak diberitahu tentang itu..ape? tak tahu tanya? apa yang aku nak tanya 
kalau ia satu general buat aku...kan? kalau dah rase tempat tu ada "special case" 
bagitahu laaa! tak semua orang tahu.. okey! aku dah tahu skang ni ape yang kene wat... cukup! 

enough! stop talking about that. tapi ape yang berlaku TAK macam tu...
still lagi mengungkit menjatuhkan air muka orang... yang sudah tu sudah laaa.....
menguji bagaikan budak baru nak masuk tingkatan 1...masih blur format baru...
sedangkan aku cuma kena polish kemahiran yang aku ada..dan kesilapan itu
bukan kesilapan sengaja aku...tapi teknikal dan kecuaian...BUKAN aku bodoh sangat...!
*sorry bahasa kasar* 

tapi aku geram...! aku tau aku bukan pelajar U yang selalu dibanggakan..
ape ingat student U bagus sangat? ingat aku dok poli sebab tak dapat tawaran dari U?
ingat sudent poli tak boleh jadi sebagus U? Ada sebab la kenapa aku tak pergi U...
semua bersebab! dan tak perlu aku bercerita kenapa sebab TAK PERLU!


*betul! aku tulis blog kali ini betul2 dalam emosi....

11 comments:

Aidil Syukor said...

uisshhh twin....luahan rase yg amat2 marah nmpak...sabar ye twin..biasa lah manusia kn...x smua kite akn jmpa mnusia yg ok2...kdg kala kite akn jmpa mnsia yg cam gini...so bile kite dh terjmpa spesies yg cam gini,kite kene think positive k n byk bersabar..walaupn dgn sabar itu akn menguji mental kite...tp yakin lah ade hkmah smua ni k..:)

Encik Psychopath said...

politeknik hebat. tak percaya tunggu di alam pekerjaan.

EYQASARA said...

twin..: geram laaa.... :( benci! benci! tauuuuu... btw, thnx coz support...

EYQASARA said...

en. Psychopath.. yeke hebat?? hihiihi.. thnx yep... ;)

Redbloodsnow said...

ishhh...lempang aje dia tu kang. dia tuh kot yg bodoh! eee geram lak akak. sabar ek dik :)

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

ihihi..marah nampak..relx sis..actuly, politeknik ada kelebihannya..sama juga dengan U. bfre aku masuk poly pun aku dpt UITM.but, aku pilih poly coz 2 taun je..hebat kan poly?ihihih

muhammadnuraizuddin abdulrahman said...

ihihi..marah nampak..relx sis..actuly, politeknik ada kelebihannya..sama juga dengan U. bfre aku masuk poly pun aku dpt UITM.but, aku pilih poly coz 2 taun je..hebat kan poly?ihihih

EYQASARA said...

Redbloodsnow: mekasih kak... tu laaa... time tu mmg bengang sgt.. nak je lempang.. tp bila ingt kat tmpat org tu yg xjd nak wat.. klu tak mm mkn buku 5 tu..

EYQASARA said...

muhammadnuraizuddin: a'ah kan.. poli mmg hebat.. tapi org yg xtau dengan kehebatan poli je pndang poli sebelah mata.. erm.. me too.. dpt twaran uitm.. tp xg sebab xminat cos tu.. n sebab dip kat poli 2 taun jugak yg menjadi pilihan.. hihihi..

Nur Izzati bt Ahmad Gani said...

ni msti format psl minit mesy. kan..lau psl tu..zati un mula2 ta tau..tak mahir..diaorg un kdg2 ta trgkan btul2...kdg2 geram jgak..alhmdulillah,skang dah bulh wat..chayok2,eyqa..u can do it..k...

Qaseh Dalia said...

hep nape ni emosi2 sabar2 .. tak semua org U itu pandai okeyh .. tak semua dpt kerja ..yg xmasuk U pun de kerja bez2 rezeki msg2 ..hihi

 
;