Monday, March 28, 2011

Pengaruh Air Yassin Yang Kuat

Sambil aku dok menghadap lappy aku tertarik dengan satu status
di facebook.. aku baca comment tu dengan tersenyum sengih-sengih...
hahaha.. kenapa? jangan cakap aku gile okey...ade yang makan pelempang kang...
aku tersenyum sebab berbangga dengan agama aku... tak sangka deh... 
tapi tengok lah betapa kuatnye pengaruh air Yassin ni pada semua termasuk
agama lain..tapi agak kecewa lah baca ayat kat bawah nie... "datang dengan sinisnya"
uiissshhhhh.... kenapa nak sinis-sinis nie... senyum la walaupun bukan sebangsa...
kan? nak tengok ke? tak payah laaa... nak? jom scroll bawah eak!
jangan malas-malas! babap kang!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


*baca dengan hati ye kengkawan... dengan mata juga! ^^

2 comments:

YanaMIB said...

huhu mmg sgt bangga dgn agama sendiri..bdk tu pn patut berbangga ada kwn dia yg terbuka hati nk blaja psl islam..smoga si dot dot tu dpt hidayah and peluk agama islam..insyaAllah =)

Eyqasara said...

YanaMIB: Amin.... betul tu kak yana... bangga nie... ;)

 
;