Tuesday, March 15, 2011

ENTRY BEN ASHAARI LAGI??!!

okey! tajuk pun dah cakap entry kali nie mengenai Abg Badan Ketak kita.. 
yang fames lagi melethhooop! lethop! phew...  Ben Ashaari lah! 
cakap je kat blogger sume kenal kan? *cepat hangguk!* 
Semalam masa nak balik dari office.. okey.. dah closed blog... 
tiba-tiba hati melonjak-lonjak nak buka balik.. *niat untuk terakhir pada hari tu* 
terpandangkan followers.. tersenyum simpul miow miow apabila angka followers naik lagi... 
*sambil mengangkat kening ala ziana zain gtu!* 
biasenya, setiap follower yang masuk aku suka nak menghendap blog dorang tu... 
tiba-tiba aku terpandangkan wajah tak asing lagi.. lama melihat... 
*besarkan mata macam nak terkeluar bijik mate nie!* ABG BEN!!! wooh?! 
dia follow blog aku rupenyer.. serius tak menyangka, disangka dan tersangka...!

nampak tak? kecik? okey...

dah nampak kan? hihihi :P
tengok la jumlah followers aku.. ciput je.. cerita pun nak kate menarik sangat tak jugak..
tapi aku tahu maybe ada sesuatu yang menyebabkan beliau tertarik nak follow.. 
*abg ben jgn ckp sebab kecian eak! kene lepuk nan eyqa nanti* eceh! 
mengugut konon! sebelum aku lepuk dia...cukup satu tangan dia tekan kepala aku 
dah menjunam aku ke tanah.. tengok la tangan beliau.. dah nak same besau dengan 
kepala aku.. hihihihi... *jangan carik pasal der!* Mekasih Abg Ben sebab melawat 
teratak blog yang kurang chumel nie.. hihihi... *alorh! merendah diri gtu..* 
geleng kepala abg ben baca.. ish! ish! ish! mane taknye kan? selama ni orang yang 
kita sentiasa ikuti perkembangannya kini beliau sudi menjengah blog ni... tak sangka beb..
tak sangka tol.... yelaaa.. sebelum ni menumpang gembira bila blogger famous terjah 
dan follow blog dorang.. sekarang aku mula merasai apa yang mereka rasa 
apabila blogger famous follow blog aku.. satu penghargaan sebab aku newbie lagi... 
tu je aku nak citer.. macam batak kan? kan? kan? sikit je.. hihihi.. bukan batak la! 
nak kongsi kegembiraan aje.. hihihi... 


*lantak ape orang nak cakap yang penting aku puas hati

4 comments:

Sunah Sakura said...

tahniah ye budak..hahaha~

EYQASARA said...

hihihihi.... mekaceh! mekaceh! ngee~ :D

Zaqiyah said...

congrats da en.ben...!! besnyer.. :)

EYQASARA said...

radianthijab: hihihi.. mekaceh.. ;)

 
;