Thursday, March 17, 2011

HANYA SEBAB GERAM!

huuurrrrrggg!
Geram betol larh! aku dah buat sebaik mungkin ikut no yang telah ditetapkan..
cesss! xmenjadik! bukan ape pown.. laptop ni agak cikit kemengongan... 
tapi aku rase laptop xda msalah.. problem tang internet yang giler lembab!
betoi-betoi wat aku hangin satu badan arini.. geram aje...
eeiii.. klu ikotkan hati ni memang ku pijak-pijak internet ni tau!!
tapi tu laaa.. aku tak dapat nak buat macam tu.. aiseymen! kacau betol!
kat mane aku nak lepaskan geram nie eah? kang ade jugak yang jadi mangse nie...
bahaya~ bahaya~ adessss!

*mesti korang menyesal baca kan? hanya sebab geram je?*
tuih! tuih! tuih! abissss kene ludah.. jangan eak korang...
aku nak lepas geram je... okey..okey.. tamo baca bley tekan "X" kat pC tu..

*sob! sob! sob!* -.-"

2 comments:

Anis Adila Aris said...

amboi..
marah betul nampaknya..
sabo..sabo :)

Eyqasara said...

anis adila aris: hihihihi... tak ley sabo tu... tp skng dah okey sikit.. hihihi... ;) thnx...

 
;