Friday, April 29, 2011

WATIKAH TERAKHIR CIK EYQASARA

DEMI ALLAH aku sayang sangat nak tutup blog ni.. tapi apekan daya aku... aku cuma insan lemah... *uih! tak bley blah!* tapi betul laaa.. disebabkan aku berblog aku di tuduh dengan gelaran-gelaran yang kurang baik. Aku nak tutup..tapi aku tak tahu.. jalannya adalah aku membiarkan blog ini sepi, dan bersawang... ada "penunggu" tak kalau aku tinggalkan? hihihi... tengok! aku masih mahu berlawak... tak..maksud aku, ada tak blogger or silent reader yang menunggu? aku masih mahu berblog...tapi aku tak mahu dicaci... cukup laaa.... Sakit hati aku ni...

Mungkin senang bila orang berkata biarkan...tetapi bagaimana orang yang sebelum ni betul-betul menyokong setiap apa sahaja di blog ini, dia yang mencaci mengata kita? ape perasaan? hhhmmm.. adakah benar kata dia yang aku lupa diri bila mula berblog??

Terima kasih semua followers. Kenangan aku dengan blog ini aku tak pernah lupa. Hanya Allah yang tahu kepuasan aku berblog dan berjumpa semua. I want more... but i can't...

Guys!! kalau ada gathering, kalau sudi, jemput la eyqa eak! i will miss u all... Salam sayang kepada semua followers... (PENA CIK EYQASARA)

*Jam: 16:50
*Jumaat
*29 April 2011
*Sekian

5 comments:

Syuxer said...

berblog la awak..k..usah pedulikan la segala tomahan tuh..hati blogger selalunya cekal,tabah..itu yang bina kekuatan dalaman tuh..jangan tewas k..

anyway salam perkenalan dan follow u..#425

http://syuxermelankolia.blogspot.com/

Sunah Mohammad said...

Eyqa!!!!!!!!! kenapa ni???

kaizen said...

please.....jng tutop....bru nak enjoy2 bace penulisan eyqa...

Jay said...

Yeke??dah mmg adat dunia camtu..yg betul di hina yg sakah di puji.huhuhu

RaraPuing said...

alaaa biar je dorang tu...dia jeles dengan eyqa la tu..si cantik xmo merajuk noh x comel la hehhe

 
;