Wednesday, April 20, 2011

Thanks Penerbit!

Subhanallah dah tak lama lagi aku akan menghabiskan sisa-sisa masa bersama Penerbit tempat aku menjalani latihan industri. Pasti akan aku rindui saat-saat mesra bersama mereka. Tadi, 20 April 11 warga Penerbit dah mengadakan jamuan makan perpisahan untuk aku. Serius aku terharu dan tak menyangka penghargaan yang terlalu besar aku terima.

Hadiah dan sijil aku terima di sini. Paling besar adalah segala kenangan dan jugak pengalaman aku kat sini. Lepas ni tak de la orang nak nampak aku ke hulu ke hilir lagi terutama bro ni yang selalu je terserempak dengan aku kat office.. hihihi... "bro..da tak nampak eyqa..xde da muke-muke cute yg kuar dah ok? hiks!" *macam la dia heran!*


Nak tengok hadiah tu? nak tak? hihihi.. jom... jom... moh! layan....







nice tak? sepasang kain untuk buat baju kurung dan selendang untuk match kan dengan baju. Nanti dah pakai aku snap pic tudung untuk korang tengok cara pemakaian. *woh? nak wat tutorial shawl ke?* hahaha... pape pun nantikan.. ok? :P weeekk!! tak de sape nak tengok pon.. hihihi...

10 comments:

Dekcik said...

best nye..pratikal kat sini x dpt ape2 pown..

entry terbaru singgah lah..

http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/04/kerana-cinta-kau-murtad-eh.html

Aidil Syukor said...

perggghhhh lawa kain.....untung lah org 2 prktikal kt situ...lain hari jgn lupe dtg lagi yep...hehehe:)

EYQASARA said...

Dekcik: dpt kot.. cuma lambat myb.. pape pun, prktikal kat sini mmg best..segala bende dpt.. hihihi...

EYQASARA said...

Aidil Syukor: hihihi... tQ~~ insyaAllah ade rezeki dan kelapangan dtg jugak nanti.. :)

Unknown said...

MASA KTE PRKTIKAL DLU DPT BYK HIASAN GITU LA..
UNTUNG EYQA DPT BAJU N TDUNG NIH..WEE~

Pasha Ping Pong said...

aku dapat..tp botol mineral ngan baju reject..wakakaka

EYQASARA said...

Finaz Jaafar: Hihihi.. alhamdulillah... ok la tu dpt perhiasan.. yg ni hadiah terakhir kot.. hihihi...

EYQASARA said...

Pasha Ping Pong: hahahaha... giler ah mu! ku dpt jugak botol mineral tapi aku dah tereban ntah kemane.. hihihi..

Bro Framestone said...

Nanti sian bro.. g sane.. xde muka comey nk bro usha or ngorat he..23x

EYQASARA said...

Bro Framestone: hihihi... saje la tu... tak de maknenye la bro.. ramai je org len yg comel2 ley usha.. :D

 
;