Thursday, April 7, 2011

Yeaayy!!! Ben Ashaari Datang Rumah Aku~~~

Aku terjaga dari tidur.. terus mencapai hendphone kat tepi bantal. Memang dah tabiat aku macam tu.. nak tengok jam sebenarnya... *sebenarnya nak cek mesej! kantoi~~lalala..* Ada satu mesej masuk. Seperti selalu tersenyum dan tengok no talifon milik Abg Ben *sejak bila aku ada no dia?* berdebar-debar nak buka mesej. dan tertaip seperti di bawah.

"Abg Ben nak terjah rumah eyqa dengan blogger lain... TUNGGU!"

Pheeewww! Macam tak percaya! Sumpah tak percaya! Terus je siap-siap mandi solat subuh sume.. dan tunggu kehadiran Abg Ben dengan blogger-blogger lain.. Terlompat-lompat macam ikan lumbe-lumbe kat sarkas! Wooo... masa yang dinanti-nantikan dah tiba...

"Assalamualaikum!" *macam tak pernah dengar suara nie..isk! Woh? Abg ben dah sampai.. wooo.. beliau datang berempat bersama rakan blogger yang lain.. tapi sumpah aku tak kenal..abg ben sorang je aku kenal! Dok melayan-layan tetiba aku dengar abg ben bersuara. 

"Mee goreng basah satu! Kuey Tiaw goreng satu!" Seakan aku tiada di depan mata beliau. Aku tengok blogger-blogger lain dok sembang-sembang tapi sepatah haram aku tak paham. Pemakaian abg ben macam biasa dengan stail ada topi merah dia tu sebagai peneman. Perghhhh!!! *tapi kenapa dia macam tak layan aku?* sedih! pilu! sebak! nak nagish! dipulaukan...sob! sob! sob! aku blogger jugak! hohohohoho...

Situasi semakin pelik dan pelik.. Tiba-tiba ada bunyi sesuatu yang bingit seakan memanggil nama aku..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
*ANGAH BANGUN DAH PUKUL 7 pagi LAAAAA!!!!!!!!*

Perggghhhh!!!!!!!! Aku bukak mate aku tengok adik aku dah tercegat depan pintu... aiseh! potong betol!!! MIMPI ke? hahahahaaa... aku tergelak atas katil sambil guling-guling dengan bantal. Malu aku.. hiks! Mimpi je rupenye! bengong betol!! mati-mati aku ingat Abg Ben dtg umah.. patot la lain macam jer..! Sedar-sedar je dah kul 7.. melompat bangun dari katil! ni sume abg ben punye pasal la ni dok masuk mimpi aku.. dah lambat bagun! ffuuhhhh!!! tak pasal-pasal aku jadi juara lumbe lari berganti-ganti awal-awal pagi ni.. huh!

Ni kalau abg ben tau masak aku nie.. fuh! fuh! malu siot...

*bahana dok layan Vlog abg ben.. bley lak masuk dalam mimpi.. -.-"

10 comments:

Lyaa Suriany said...

heeee
sampai termsk dlm mimpi ni
hebat penangan vlog abg ben

holaulala said...

hahah!ok. sye tertipu. hee!

Sunah Mohammad said...

kah kah kah!!! tu je mampu nak kata..ahahahahahah~

Aidil syukor said...

fuh boleh terbawa2 sampai ke mimpi ye..mmg hebatla penangan 'abg ben',...hehhehe:)

EYQASARA said...

Lyaa Suriany: hihihii.. tau takpe.. kuat tol aura dia smpai msuk dlm mimpi...

EYQASARA said...

Holaulala: isk! tertipu ye... hihihihi... relx.. relx.. :D

EYQASARA said...

Sunnah Mohammad: hiks! akak gelak eakk... tak baik... -.-" malu sudaaa.. hihihi...

EYQASARA said...

Aidil Syukor: Mmg hebat tol.. smpai termimpi2.. hadoi...

♥sophie♥ said...

fuhh dasat2,,abg ben :D hihi

Redbloodsnow said...

haha..sampai termimpi mimpi tueee..kehkehkeh

 
;