Monday, April 18, 2011

UNTUK AWAK YANG BERNAMA * * *

Eeeeiiii!!!! saba je la aku kali ni.. nak je aku lepuk! lepuk! dia ni tauuuu!!!! gggrrrrr....!!! marah tahap cipan dah nie... bley plak perli-perli... aku ni nasib dah nak berhenti..kalau tak lepas ni kene heart attack ke ape dengan prangai mamat sorang nieh!

Kemarahan meluap-luap tau... asalnye bukan ape pun.. malu je..trus jadi marah macam nie.. kalau ikut hati nak je aku picit-picit mamat ni. Tapi bila ingat dia lelaki aku diam je. Dan aku sebagai sorang pompuan, marah macam mane pun aku tak boleh la nak tunjuk kekasaran aku kan? nanti kene perli lagi mampuih aku!

Hoh? aku tulis ni? alaaa.. dia bukan tau pown.. relax suda.. kalau dia baca pun pedulik hape aku... bior dia tau aku marah.. hahaha.. *boleh ke?* erm! hati kering! waaaaa!!!!! benci!!!!!!! benci!!!!! kalau ye pun nak kenekan aku wat la cara lain.. sob! sob! ~ ~ ~.... huhuhuhu... sadisnye hidup ku!

untuk awak yang bernama - - - ...please laaaa.... dengar sini eak! saya tau awak hebat... saya tau awak populer... saya tau awak cukup bagos dari saya... tapi please.. jangan la wat saya ni macam orang yang tak der prasaan eak! saya tamo jumpe awak lagi!!! nak nyorok bawah meja pas ni kalau nampak awak.. hahahaha....!!! HARAP TAK MAKLUM. 

*benci la kalau ade perasaan geram macam nie.. huhuu...


4 comments:

C.M.A said...

erkk.. muat ke nyorok bwh meja tu? ngee~ gurau jekk.. xmoh marah2 lagi yer.. senyumm... (^_____^)v

nurulfzz said...

saba2 =)

ieda said...

ekekek ape kes nie dikkk :))

nyorok dik jgn x nyorok ..

Pasha Ping Pong said...

nyorok2 bawah meja kang jumpe dia yang xbernama..haha

 
;