Tuesday, April 19, 2011

Menangis Baca Note Dari Kawan..

Sehari je aku tinggal blog nie.. rindunye kemain.. hihihi.. yelaaa.. lame tinggalkan buah ati.. korang ade rase macam tu tak? aku rindu kat blog ni macam aku rindu kat pakwe.. haahhaha.. *giler!* hmm... sebab rindu terlampau rutian aku tiap-tiap hari sampai office mende ni dulu wat.. *kantoi* tapi lepas tu baru la aku on FB.. alah macam korang tak biase~!! hihihi..

Dalam gelak-gelak baca komen tetiba dapat tag dari kawan lama. Hmmmm... aku sebak baca note ni ...Sumpah sebak! Nak mengalir air mata baca mende tu.. Tetiba teringat kat ibu.. huwaaa.. rase nak menangis... Korang nak baca? ade link tu gi baca dulu eak! pastu same-same nangish tau! huhuhu...

Pendek je entry den! first time ni..first time! ;)

*pepagi dah tumpah air mato den!

2 comments:

Cik Cempaka said...

kalo pasal ibu..

Ohooo, sure nangis

Sy hanya ada ibu, takut sangat99999999 kehilangan dia

EYQASARA said...

hhmm.. satu hari kte pasti kehilangan dia.. cuma bnyakkan berdoa utk dia.. dan semasa dia masih dalam hayat harap kte tak menghampa ataupun kecilkan hati dia... :(

 
;