Tuesday, April 5, 2011

Jom....Layan Beb...

Penyanyi tu cantik.. Lagu pun sedap... ala-ala retro sikit.. bila aku dengar dia menyanyi aku pun nak join jugak.. video clip tu pulak kalau aku tengok macam nak menari same.. adoi dah macam ape la pulak terkinje-kinje.. ibu aku tengok pun geleng kepala.. akak aku pulak tersengeh-sengeh tengok aku menari.. ntah ape la yang dorang fikir.. tak bley blahnye adik aku yang Mia tu pulak sambil baring minum susu dok goyang kaki dan kepala dia.. chumel~~ lalalala... nak tau ke lagu ape? jom la layan lagu nie..

ahaks! iklan..iklan.. nama saya MIA... ;)


Download dulu.. lepas tu jom layan kat speaker! jangan karang ade yang tiru gaya adik mia aku tu.. tergeleng terangguk terpusing-pusing.. tak payah poco-poco..kurus melengking wat selama seminggu tak berhenti... harap maklum.. "tak berhenti" cissssbeger! hiks! layan....

Pujaan Malaya oh oh oh uuu
Kau pujaan hmmm aiyaiayaai
Pujaan uuuuuuuu

Hati
Dihantu bayanganmu
Rindu
Termimpi tiap waktu
Ow ow woh

Cinta Bercampur curiga
Kerna Kau satu-satunya
Pujaan Malaya

Hei sayangku
Akulah pemujamu
Sampai bila-bila
Cintaku kan berbunga

(ai yai yai yai)

Chorus
Tiada...Apa dapat menghalang
Tiada...Kau aku gila bayang
Tiada...Cintamu ku tak senang
Cemburu...Resahku tak menentu
Dirimu...Segalanya sempurna
Oh kanda...Sungguh aku tergoda
Pujaan Malaya

This aint no lie
Hari ke hari ku ternanti-nanti
Cintamu tidak terbanding
Nyata tiada setanding
Walau ku rentas benua
Terbentang luas angkasa
Tak seluas cintaku
Come on my baby
Let’s get it on

Terbang
Cintamu buatku layang
Renyuk
Resah bila kau pujuk
(Ow ow woh)
Mama
Bilang jangan ku percaya
Lelaki
Akan memuja hanya pada mulanya

Nasib kita Bukan semua sama
Tapi ku kan sedia Agar tak merana

Tiada...Apa dapat menghalang
Tiada...Kau aku gila bayang
Tiada...Cintamu ku tak senang
Cemburu...Resahku tak menentu
Dirimu...Segalanya sempurna
Oh kanda...Kau Pujaan Malaya
Cemburu...Ai yai yai yai
Resahku tak menentu
Dirimu...Pujaan Malaya

Sungguh ku tergoda
Bahagia

p/s! perasan tak.... cuba dengar sekali lagi mengikut lirik di atas.. dan perhatikan di tempat yang di "italic" kan.. hihihi.. shumel~~~ lalalala... :D  aku suka.. chomellah!

*lagu dan suara unik menawan hati peminat

7 comments:

no_answer said...

dah dengar lagu nie awl taun 2011 nie tp sumpah best !!!

♥sophie♥ said...

chomey x77 hee ;))

♥sophie♥ said...

chomey x77 hee ;))

Aidil syukor said...

perasan x penyanyi lagu ni sebut 's' lain dari yg lain....cth org ckp 'senang', tp dia ckp 'shenang'..x tau la dia wat2 or dia mmg mcm 2..ermmmmmmmmmm kompius2..:(

EYQASARA said...

no_answer: yup!! mmg best! hiihihi.. :D

EYQASARA said...

Sophie: Comey? sape? akak ke mia? hikhikhik... gurau je k... ;)

EYQASARA said...

Aidil Syukor: tu la yg nak dsmpaikan.. dia pela s kot.. tp tak pe.. laen dari yang laen.. orang cakap.. "shumel~" hihihihi...

 
;