Saturday, April 2, 2011

BLOGGER BINGUNG!

bila otak dah celaru..
pemikiran semakin buntu...
Penulisan mula merapu...
Ayat dah tak menentu..
macam mintak kene luku...

bila hari gelisah...
muka jadi resah...
nak okey balik payah...
tapi macam tak pernah?
orang cakap ade aku kisah?

sekarang jam tiga pagi..
mata tak mengantok lagi...
terfikir pasal dia..benci!
macam mane nak delete prasaan ni?

cis! puisi menceritakan perihal ku...
terasa malu macam nak berlalu..
nak pergi jauh beribu batu..
macam nak terjun dari tingkat satu..
*sebab tak nak mati lagi!*

*cerita hati waktu pagi yang macam labi-labi (just about me!)

9 comments:

aNiss :):) said...

saya pun maseh belum mengantuk!! :)

Chegu Zubir said...

lakukan perkara lain yang boleh membuatkan kamu terlupa tentang sesuatu....hehehhehe

jom baca
Perkara Yang Kadang-Kadang Kita Perasan/Tak Perasan
Renungkan Sedalam-Dalamnya- "Jodoh"

Fizalinolie said...

hahaha... Bingung betoi tu... Tapi bingung2 pun jadi gak 1 entri menarik. Hehehe.

Aidil syukor said...

aiii twin,teringat kat sape pagi2 ni,sampai benci2 ni...ce cite,ce cite....:)

EYQASARA said...

Aniss: waaa.. wat ape tu tak ngantuk lg... hihihi... ;)

EYQASARA said...

Chegu Zubir: Amboi.. bnyak entry menarik eak! ;) suke gnie.. cam tau2 je.. hihihi..

EYQASARA said...

Fazalinolie: hihihi.. menarik la sgt... entry mcm budak tadika punye ayat.. hikhikhikhik....

EYQASARA said...

Aidil Syukor: xde ape pun... lupekn.. hahaaha... *gelak jahat~!*

Anonymous said...

Workstation Ford membawa kantor Anda untuk kendaraan Anda , sehingga lebih mudah untuk melakukan bisnis di Houston daripada sebelumnya . Tanyakan Anda Houston dealer Ford mengenai pilihan yang tersedia .rn   rnDengan komputer di -dash dalam pickup Ford atau van , Anda berkendara di sekitar Texas tanpa harus kembali jalur untuk kantor Anda di Houston untuk mengisi formulir atau mengirimkan perintah kerja . Cukup logon ke komputer Anda dari Ford dan memeriksa e - mail , mengisi spreadsheet dan informasi log . Anda Ford Dealer Houston dapat mendiskusikan lebih jauh dengan Anda manfaat dari workstation Ford .

[url=http://motoreviewnow.info/sandberg-volvo/]Sandberg Volvo[/url]

 
;