Wednesday, April 27, 2011

PENGUMUMAN CONTEST GAMBAR PALING CHUMEL

Assalmualaikum. Terutama sekali nak minta ampun maaf sebab dah lebih 3 hari tak sempat nak bukak blog sebab ade outstation ikut bos.. so, entry kali ni nak UMUMKAN SIAPA yang menjadi pilihan HATI en. Secret. mengenai contest eyqa yang CONTEST GAMBAR PALING CHUMEL tu...

Pertama: Eyqa nak ucap tahniah kepada semua yang join. Terharu sebab sudi joinkan diri anda. Serius eyqa cakap anda semua memang comel-comel belaka. Sure, en. Secret rabun mata memilih.. hihihihi.. Pilihan En. Secret TIADA SEBARANG PAKSAAN dari mana-mana pihak.
Kedua: Minta maaf kepada anda yang tak menang. Bukan kerana anda tak comel, tetapi mungkin bukan rezeki anda kali ini. Hope anda tak berkecil hati dan masih sudi joinkan diri anda dalam contest eyqa yang lain insyaAllah..

Ketiga: Minta maaf sekali lagi sebab Pen Parker sebagai hadiah tu telah eyqa tukarkan kepada pen yang berjenama lain atas sebab-sebab tertentu. Bukan sengaja tetapi ade incident yang berlaku menyebabkan pen tersebut tidak dapat diberikan sebagai hadiah. Al kisahnye pen tersebut telah dibeli 2 yang serupa supaya adil Tetapi pen yang satu tu ada masalah. Silap eyqa sebab tak tengok dulu n main beli aje. Tak adil kalau eyqa bagi pen yang bermasalah untuk anda kan? so, eyqa wat keputusan untuk membeli yang lain. Jenama lain sebab time eyqa beli pen parker tu kat KL dan sekarang memang tak boleh dah nak gi KL.. sadis! minta maaf ye..~~

Keempat: Pen tu berjenama "Allan D'lious" jangan riso, sebab harga pen tu masih sama jenama je lain. huhu..

Kelima: 

PENGUMUMAN!!!!

HADIAH UTAMA

PEMENANG PEREMPUAN DIMENANGI OLEH ~



PEMENANG LELAKI DIMENANGI OLEH ~

PEMENANG SAGUHATI OLEH ~
TOPUP YE...

Keenam: Pemenang adalah pilihan en.Secret. Kenapa beliau pilih, beliau dah terangkan pada eyqa. Beliau bukan hanya tengok pada entry tetapi keseluruhan blog insan-insan yang join ni. Kekemasan blog, warna, entry2.. Hope tiada yang kecil hati. *untuk Dinie..sebenarnya bantal dan buku tu untuk baby sebab dia geram tgok gambar baby yang dengan Dinie tu.. hihihi...

Ketujuh: Hadiah dari eyqa hanya sebatang pen tersebut dan hadiah yang dilihat dalam gambar tu adalah hadiah dari en. Secret dan penaja lain. Terima kasih atas sokongan. ;)

Kelapan: Sila emailkan Nama Penuh; Alamat; No Tel; ke eyqasara@gmail.com okey? secepat mungkin dalam minggu ini juga. Terima Kasih!



7 comments:

AmyZa'aba said...

YEAH.,MENANG..,
x sangker masok last minute.,
tp menang jgk.,
sumapah terharu sis.,
nnt me email kan detail k.,
btw kim salam mr secret tue.,
cayalah~~

EYQASARA said...

Tahniah... ;) eyqa try post secepat mungkin ye.. sb eyqa ada hal sikit.. tp insyaAllah secepat yg mungkin.. =) rezeki kamu mr. secret tu berknan dgn entry kamu.. :)

Anonymous said...

Mana boleh mek. Pertandingan gambar. tengok gambar je la. DEN TAK PUEHHH HATI ni. cehh. hahaha. CONGRATS yang menang. (:

EYQASARA said...

hhahahaaa.. lex mek.. bukn aku yg pilih.. ni en.Secret yg pilih.. huhu..

Dinie SD said...

ha???bru tgok enty ni td..ish2..xtau pom..uwaa..bz ngn exam..alahai...tq yer...hehe

Anonymous said...

HAHAHA. hang p cakap dekat En.Secret ke secret recipe ke. tengok gambor, gambor je. tok sah tengok layout blend ke idok dengan gambor. banned contest ni. hahaha. (:

Unknown said...

wah! tahniah to pmenang... tade rezeki lagi nmpaknye...haha

 
;