Monday, January 31, 2011

GADIS TU SENTAP...

ppptttsss! hey! mami jarum nak habaq mai kat hampa nie...
fuhh! fuhh! fuhh!
sambil mengilap2 jam tangan murah! :P 
*tu je yg ade*
ade org sentap awai pagi tadi nu haaa... nak tau ka?
mai la rapat2 ckit.. nnt xdengaq...
eh? xnampak... baca naaa... sekerol kat bawah tuh... hihihi...

*situasi makan pagi di pejabat*

GADIS! sambil menunduk2 makan... berselera nampaknya... makan dah tak pandang kiri dan kanan...
hoish! nasib dia baca bismillah tadi... aku nmpak dia tadah tangan tadi.. :P sekali sekala....beliau tersenyum dan berbual di meja makan bersama rakan sepejabat... mesra? rakan la katekan... xkan berbual dgn muke setosen... :P kemudian.. lalu seorang wanita...

gadis: eh, kak...jemput makan..? *sambil tersenyum..dan memandang wajah wanita tersebut.*

wanita: *pandang dengan muka yang tak ade prasaan, kemudian memandang ke polystyrene yang gadis itu bawa. Dengan slumbernya dia menjawab di hadapan rakan2 gadis itu..* kurang-kurangkan makan dalam polystyrene tu.. xbagus! *semudian wanita itu terus berlalu tanpa menerima pelawaan gadis itu tadi*

gadis itu terkejut! tapi cepat2 gadis itu cover dengan tersenyum sumbing lalu menunduk..
gadis itu tersentap sebenarnya...tapi dengan muka yang tersenyum, bangun dan melangkah ke pantry..
ape dalam hati gadis itu agaknya? bermoral kah org mcm nie...? huh!

tahu bagaimane aku dapat tau citer nie??? sebab gadis itu adalah "AKU!"

*Tolong la hormati perasaan orang laen.
*kemajuan di sini bila entry aku pendek tapi bermakna! ;)


3 comments:

bighagenjo said...

eh? kenapa dia sound macam tu?

Eyqasara said...

bighagenjo... ntah lar... xfham knp dia wat mcm tu...

Jay said...

kalau yer pun nak tegur,hormatlah perasaan org...ada cara nak tegur beradab..bukan main cakap camtu jer..

 
;