Sunday, January 23, 2011

HARI INDAH UNTUK AYAH....

Salam sumer2!!!
rindu bebenor larh nak blogwalking...
terpksa tinggal 3 ari jer...tp mcm dah ketinggalan 3 bulan...
debu-debu kat blog setebal 3 inci...nak kene vacuum nie.. huhuhu..
klu menyapu 3 arie baru ley habish sume sapu kowt...
*debu setebal tmpat yg kene gempa bumi plak! huhuhu..*
senang citer...erti kate lain...mcm2 citer dah berlalu...dah ketinggalan...
jenuh gak nak cover nieh!
*terkebil2 mate memandang laptop kat tab2 yg terbuka..*
tapi arini nak curik mase nak blogwalking sumer citer2 kat blog-blog yg aku dah tertinggal...
hahahaha! *gelak setan*
nauzubillah...ngucap eyqa... ish3!! *geleng pale laju2*
*woisshh! xpenah nak kalah tu!*

 4 my lovely dad...eppy birthday yeeeppppp....
yang ke 44 kan? kan? kan??
sowie aritu wish yg ke 45... hihihihi... 
*ape punyer anak daaaaa...*
malam aritu kami adik beradik dah wat kezzzuuutttaaann tok ayah...
serius...ingtkan no effect la kat ayah...*kejam ayt aku*
rupe2nyer dia mengalirkan air mata sb terharu dgn anak2 dia....
*cam xcaye...(harus percaya)...hihihi*
kami sume tong tong duit nak wat sambutan birthday nie...
*tong tong xtau??? share share la syg... huhuhu...*
ape juadah??? nie nak habak mai kat cek nieh...
mai sini nak bisik ckit....!
*loghat kedah plak??!*
hehehe...xlar byak sgt pown..tp meriah dgn kehadiran sedare mare yg dijemput...
ngeh3!!! ade.....*sb xbnyak nak bisik tuh! hekhek!*

-kek coklat-
-satey+kuah kacang+nasi impit-
-laksa+timun+telur+kuah+sesayur-
-pie manissshhh-
-nasi + rendang ayam-

hahaha...tu ajer pown.. kan dah gtau td ckit je manunyer....
4 my ayah!! smoga ayah di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu...
thnx sb jadi ayah yg best in the world...
sanggup tuka jadual semata-mata nak anta angah g keje every morning...
*nampak kekejaman disitu apabila sggup kejut ayah utk anta g koje...*
huahuahua..terharu..sob! sob! sob!

PIE MANIIISSSSHHHH SODAP

SATEY..NYUM NYUM...

KEK UTK AYAH...

MOMENT2 INDAH

MY DAD!

Pic nie sumer mmg xsempat nak edit ape2 pown..
sb cuti2 malaysia nie mmg kemalasan melampau utk belek2 n tilek2 laptop...
tangan lebey suke mengada-ngada picit-picit remote control astro tu haaa....
n lebey rajin membelek novel2 yg dah lame dah xterusik...
k...korg! enjoy!!!!!
bubyeee....ngee~ :D


3 comments:

ZACK ENTRY said...

haishh, sedapnya makanan..tiba-tiba terasa lapar lak..adesss :p

Eyqasara said...

hahaha...zack jom mkn.. hehee... :D

Jay said...

insyallah..semoga ayah eyqa dipanjangkan umur dan di murahkan rezki..jarang sekrg anak nak sambut bfday mak bapa dorg..kalau member cepat bebeno nak sambut..kalau mak bapa buat endah tak endah jer..:(

 
;