Saturday, January 29, 2011

Kucing Dipotong Kaki Kerana Mencuri Ikan

vedio di atas untuk rakan2 blogger yg minat n sayang haiwan yang bernama kucing...

sedikit cerita mengenai kucing ni telah dipaparkan...

*apesal ayat skema???*

sebab mood tgah sedey.. siyers sedey...

klu korg tgok vdeo nie korg ley gelak, aku xtau nak ckp ape..

up to u...tp aku sure korg sume berperikemanusiaan kan???

ssssoooo...aku dpt vedio nie dari mber aku (my bff)....

dia tag aku di fb.. n aku terpanggil utk share dgn korg...

mybe mende nie rmai yg dah tau n dah tgok...

tp yg blom tgok, sy nak share dgn anda..

credit utk owner yg buat vedio nie.. aku pun xtau mane kwn aku dpt...

tp nie sume utk tatapan rmai..

aku ingtkan skali lg... aku bukn org yg buat vdio nie yeerrrppp...

aku juz sebarkan jer... hope no pitonah aku plagiat k...

*haaaarrrruuu nnt....*

stopkan lagu jap utk korg hayati...

2 comments:

Kopak Otak said...

taknak tengok video tu...........
manusia mcm tu, patut kita potong je kaki dia balik

Jay said...

sepengetahuan aku bahawa kucing adalah haiwan yang akan berada di hadapan pintu syurga...jadi berbuatlah baik pada haiwan kelak di akhirat haiwan tersebut akan menolong kita..wallahuallam..

 
;