Monday, January 31, 2011

Tahun Baru Cina?

whooooot..! whoooot!
*sila muncungkan bibir kedepan yeah!*
now korg ngah wat hape??
persiapan raye? aneh2 jer..bia toi...
yang nak rye cina k.. korg nak rye same ke?
wah! waaaah...! 


aku nak ucap Selamat Tahun Baru Cina...
kepada yg MENYAMBUT rye cina...dong! dong! chea! dong dong dong chea!
*wah! siap bunyi gendang cina! hikhikhik*

"angpau ata! limau mandalin pun ata!
mali mali jemput ke lumah wa bikin jamuan maaa"

hah?? bukan2!! bukan aku cakap.. tu amoi.. jilan.. ups! jiran seblah rumah...
seblah punya seblah lagi punya adik loo...
gulp!*t'telan ayaq liuq berkumpoi..*
yang laen..cukp2 larh... rye korg dah berlalu... 
yang muslim.. 2 raye xkan xcukup kowt...
rye yang pertama rye pose...dapat uwet raye bnyak kan? kan? kan?
raye korban korg dapat daging korban free kan??
haaa..okey per..xkan la angpau pun mau sapu juga maaa....

Tapi xsalah klu kite nak support pada bangsa laen..
ape salah kita dtg klu mereka jemput...
klu dorg xjemput ko yg terhegeh2 agak malu lar disitu.. hihihi...
utk yang menyambut tahun baru cina...
eheks! klu korg nak kongsi! kongsi! buah limau mandarin...
dialu-alukan.. aku suke limau.. sedap! manishhh! yang masam lagi like!
sebab dia akan mbuatkan aku mencarut kat korg sb bagi aku yg masam!
huh! maen2 jer..xder laaa.. xkan nak carut2 kan..xberadap org gtu..
walaupun aku dapt limau masam.. aku bagi senyman manis n terbaek punyer...
hihihi...
tapi senyuman aku akan lebey lebar klu dapat angpau same! hihi..
*nampak sgt xikhlas! uhuks!*

*kita kan satu MALAYSIA... ;)

1 comment:

Jay said...

setiap tahun baru cina Jay mesti akan dapat angpau sebab bos Jay chinese..hehehe:)

 
;