Monday, January 24, 2011

BANNER KORG CANTIK!!!

Alhamdulillah berkat kesabaran dan keteguhan iman...aku telah menyiapkan kerja-kerja menaip walaupun kelam kabut... serius aku ckp, mau kejang gak jejari runcing aku bla menaip tanpa henti... meletop2 bla aku tekan2 jari aku nie..bla dah siap.. satu kelegaan melampau.. hihihihi....
syabas eyqasara kerana telah menyiapkan kerja yg "terlampau sikit" kuantitinya... huhuhu...

Tengok! Tengok! Otak pn dah naik mereng dah...kerja yg bnyak bley plak aku ckp ckit... ha, klu korg nak tau.. itu symptom2 sakit jiwa.. huhuhu...
baik korg hati2..jgn terlalu stress kerana anda akan mengalami sakit seperti ini... huhuhu.. 
"jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri..."
huahuahua...! xbley blah! udah eyqa!! jgn nak merepek.. dah mlas melyan prasaan yg aku tgok dah semakin parah nie...ade gak yg kene sumbat tnjung rambutan nieh kang...

dah tensen sgt larh nie! huhuhu...
Aku tgk jam dah pkul 4.00 ptg.. satu jam lagiiii...! so, bermakna kaki aku dah mula rse gatal2 nak berjalan n kerusi dah rse panas semcm.. fham mksud aku?? ahaks! bagi yg dah tangkap mksud aku baguss...! bagi yg belum.. maaf, anda terlalu loading... hehehe...*agak kasar disitu*

tak! tak! tak! 
terlalu kejam utk aku angkt kak awal2 nieh.. sb aku ada misi yg seterusnya.. hehehe.. aku tgok, photoshop yg kat aku nie xpnah aku nak guna.. so, berbekalkan ilmu2 yg aku blaja di tutorial blog insan2 yg pkar. aku try la godek2 laptop nie utk try wat banner blog aku... malang sgt nasib aku bla aku terpandang... "uhuks!" -.-" kenapa la aku pkai laptop apple yg menggunakan MAC nie.. serius aku bengap gler bab2 bende alah nie.. aku picit tang sane, situ kuar... bende pelik2... dah tu aku fade up.. aku blah je! tekan button merah... CLOSED! 

tensen diwatnyer... erm.. sbnarnyer malu pown adew...
tapi sure kene wat gak! 
Pengunguman! Pengunguman! 
ADE SAPE2 SUDI WATKAN BANNER UTK EYQASARA????
Ape yg anda dpt sbg ganjaran??? alarh.. korg nie... ngan aku pun nak berkira.. uhuhuhu... :P 
nak ganjaran tgu la rerajin aku wat contest erk! hihihi...
hoh! *malu sudah.....* tgok2!! merah dah pp... uuummmppphhh!!
2 hari aku xmo buka blog... malu seh!

esok, lusa, tulat, tonggeng... ape plak warna-warni yg akan bersinar???
warna pelangi atau mendung kelabu?? *woiissshhh! eyqa bukan la budak sastera... tapi, klu nak berjiwang tu..ngeh3!! pass rsenyer... hekhekhek!*

sooodddaaaahhh la eyqa! merepek je kojenyer.. dah! dah! aku nak mengemas.. time nak balik nie... bye2!!! salam... :)

*Hoh??? tidak berjaya mendekkan entry lagi.. huhuhu...

3 comments:

kamarukom said...

hahaha mmg merepek! ;p

EYQASARA said...

kamarukom.. mmg merepek..tu tanda2 org yg nak msuk wad... jgn jd mcm nie.. BAHAYA.. uuhhuuks!
*tekanan melampau*

Jay said...

sabo sabo eyqa..hahaha...ekau buek den tegolak tak ketentuan hala..hahaha...dah sorang lagi nak masuk wad mental..hehe

 
;