Monday, May 23, 2011

Tambah Kenalan..Tambah Sahabat...Tambah Rakan..

Shortsem! memang sesuatu yang sangat membosankan. Yelarh... tak de geng.. cik azura cakap hidup sebagai student shortsem kene pandai berdikari. okey tak pe...then?


Hari-hari aku ingatkan sunyi sepi..tapi tak rupenye. Roomate aku memang sekepala. Datang plak ade 2 orang lagi yang seblom ni memang tak rapat pun..tapi aku suke giler dengan cara dorang.. best siot... tergelak sakan aku... hahaha... bergosip? oups! sekadar bercerita.. hihihi... *kantoi!


Nani, Dila... Nani sorang gadis yang comel la bagi aku..coz dia chubby tapi cute sangat. Pandangan aku, dia best! Dila? Gadis yang sebelum ni aku ingatkan sombong...aku ingat dia tak mo kawan aku..tapi..rupenye dia pun bleh tahan otak giler nye.. hihihi... ok what... :)


Ape yang kita jangka tak selalu tepat dan selalu sangat seleweng. Tapi tak pe...kadang-kadang ape yang berlaku, walaupun buruk tetapi sebenarnye baik untuk kita. So, jangan lupe bersyukur di setiap detik okey? Sebab setiap detik tu sebenarnya manfaat dia kadang kala kita tak pernah perasan kebaikannya.


*kawan? banyak..tapi tak ramai kawan yang benar-benar tulus sebagai kawan.

2 comments:

Sebona said...

helo.. diploma kita samalah. hihi

rindu la zaman dok kolek dulu..

EYQASARA said...

owh Eak??? waaaa.. ley timba pengalaman ni.. hihihi...

 
;