Thursday, May 26, 2011

Kawan Penting Time Bila?

Kawan tu penting. Semalam aku overnight. Study lebih masa sebab ade test harini. Aku study and wat assgnmnt sampai kul 3.00 pg.. Kul 3 tu aku dah rase lain macam. Perut sakit mencucuk-cucuk. Aku dah mengerang sakit sampai kawan pun naik panik. Nak panggil warden dah tengah pagi ni. So, aku decide gi cari member yang pandai mengurut. 
Alhamdulillah dia pun belum tido lagi. Dia baru je sentuh badan aku picit sekali dua. Makaiii..trus bersendawa macam makan 10 pinggan nasi. Nampak tak? betapa banyaknye angin dalam badan aku. Silap jugak sebab aku lengahkan mase makan petang tu. Ikutkan hati sangat tak de selera makan. Lepastu memang sakit la aku...tak pasal2 nak kene panggil mak bidan urut satu badan. Nasib la kawan aku ni ade kepakaran bab mengurut. 
Alhamdulillah dah semakin pulih. Tapi meninggalkan kesan beb..sampai sekarang masih terase sakitnye. Nasib la time aku tengah wat test tak sakit macam ni. Kalau tak mesti aku dapat markah rendah. Huhuu..

*Moralnya, jangan suka lewatkan makan, dan for "nanie" thanks sangat..

No comments:

 
;