Monday, May 2, 2011

Itu lah LELAKI!

Kat KFC lagi.. nak ngutuk sikit leh? aiseyh! buat dosa kering je petang-petang ni.. bukan ape, sambil makan-makan kat KFC ni..dah bawak laptop ape lagi.. wifi kan ade..so, manfaatkan kemudahan yang ade..ecehceh!

Elok benor la aku makan sambil dok mengadap laptop, ade 4 orang mamat perasan macho ni dok depan aku. 2 menghadap..dua membelakangkan. Aiseymen! boleh pulak dok toleh-toleh.. tergeliat kepala tu kang naye je...

Yang aku geram tu boleh pulak gelak-gelak tengok muke aku..apekehalnye der..??? dah lame tak makan kasut ke? boleh pulak bergurau-gurau dengan kawan dok cakap aku ngan member ni makwe dorang.... eeeiiii... ko jangan sampai aku gelar korang beruk mak yea...jangan sampai korang kuar muke tenuk bila aku bagi korang siku aku ni..

Nampak ganas kan? ahahahaha... gurau je der... tapi memang tak sopan lah perangai dorang ni.. yang aku tahu lah kan.. laki same laki ni kalau dah bertemu,kalau dapat mengutuk nauzubillah.. mengalahkan pompuan mengumpat. Teruk dorang ni...mau pecah muke kalau pompuan dengar. Tol tak?

*geram dengan lelaki abis sume kene tempias.. hihih.. kasihan deh loh!

4 comments:

Si Nuansa Eyqin said...

hehehe. dush dush je kat laki gitu. sian yg takde kaitan tu. LOL.

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu..ntah pe laa yg dak laki suka duk ngumpat2 kan...

tp klu cikmoon kuar lunch ngan dak opis lelaki..dorg ni suka tengok awek seksi2.. pastu mengutuk... =.=

EYQASARA said...

Si Nuansa Eyqin: hihihihi... mmg patot bagi "dush" kat dorg.. hihihi,,

EYQASARA said...

C.M.A: btol tu... eyqa sokong sangat...

 
;