Thursday, May 26, 2011

MINTA MAAF KEPADA PEMENANG CONTEST.. :(

Aku ade wat contest sebelum ni..tu adalah my first contest.. Minta maaf sangat sebab terlalu banyak kekangan dan halangan yang datang... and aku gagal nak menghantar hadiah yang ade tu untuk u guys secepat mungkin. Disebabkan aku praktikal pada office hour and dah habis terus masuk poli pulak wat shortsem cover subject yang aku tersangkut. *tanpa segan silunye mengaku.. uhuks!


Kepada pemenang, jangan risau ye...anda AKAN dapat sejurus eyqa pulang dari poli awal bulan 6 ni masa majlis perkahwinan kakak, eyqa akan postkan pada anda secepat mungkin. Serius, bukan eyqa lupa pada janji..tak sama sekali. Minta maaf secara terbuka untuk anda. Eyqa tau eyqa dah lambat untuk post hadiah tu. 


Untuk sagu hati, please ye...sila bagi no talifon anda pada eyqa coz myb eyqa terdelete email anda sebab eyqa tak jumpe nombor talifon tu.. please sangat... Minta maaf sekali lagi dari hujung rambut sampai hujung kaki. Hope anda tak mengandaikan yang bukan-bukan ye sebab sejujurnya macam-macam dugaan masa eyqa menguruskan hadiah tu. Dah dapat, nak post pulak jadi masalahnye. 


*sorry sangat... :(

1 comment:

Cute MuM said...

ok.. dah email kan no hp..

 
;