Monday, May 16, 2011

Tak Sihat La...

Gara-gara tak tidur semalam terase berpinar kepala hari ni. Memang tak boleh nak tidur. Tapi effect dia nauzubillah weh..aku tak sedap perut ni.. makan? terus tak ade selera. Ok, terasa nak makan bila nmpak 1 bar coklat kat dalam laci meja study.. *fikir boleh buat alas perut.

Tup tap tup tap aku teriba rase mual semacam. Member makan okey je pulak! asssssuuuddaaah! kenapa ni? aku berlari dapatkan balik pembalut coklat tu tengok lable *tu la manusia dah makan baru nak tengok tarikh luput..Kalau dah masuk kenyang cam aku kan dah "selamat" tu.. ahaks! 

Tengok lambat lagi la expired date tu..cam mane nak bagi ilang eah? ni terase lain macam da ni.. nak tengok blog lelame pun rase tak best je.. berdonyut kepalo den ni hah!

aku blur~~ blur~~ blur~~

*cit! benda mcm ni pon nak post... aduhhh..
*nak baca,baca.. tak nak dah..jgn komplain bebanyak...huhuhu..

No comments:

 
;