Wednesday, June 8, 2011

Sebab Aku Tak Balas Mesej Korang!

Antara sebab kenapa aku jadi tak balas mesej korang..

1- Aku tak de sen nan topup kredit! yelah aku bukan anak dato' ye.. ngeh ngeh ngeh..
2- Sebab aku tak kan nak melayan orang yang tak pernah nak ambil berat pasal aku..
3- Orang yang aku tak suka!
4- Orang yang tak bersungguh-sungguh dengan aku.
5- Menjadi penyelamat keadaan korang! korang sepi, korang text aku.. so, maaf anda tidak dilayan!
6- Aku dah delete number korang dari fon aku. So, something wrong la tu kalau sampai aku dah delete!
7- Orang yang menyoal aku dengan mende-mende yang merapu. So, gudbye bebeh!

*agaknye korang pernah tak aku tak balas mesej? so, cari sebab, punca kenapa macam tu!

2 comments:

AdyBudika said...

baeklah!!!

EYQASARA said...

ye..ye.. aje... hihihihi....

 
;