Saturday, June 11, 2011

Banner Untuk Perkahwinan Kakak

Pepagi bute dok update blog.. sekarang jam menunjukkan pukul 4.10 am... waa... orang lain dah nyenyak tidur..dengkuran ala-ala miow kelaparan pun ade...air liur basi pastinye mengalir macam kat sungai blakang umah opah aku....yang aku sekarang ni dok menaip sambil tengok movie...citer cina.. terbaik lah kan? dengan selimutnye keliling badan macam orang kat london lagaknye... *perghh..

Hari tu 4 jun 2011 perkahwinan kakak. Dengan bermurah hati aku buatkan banner untuk photo album perkahwinan dorang. Tak la cantik mane pun sebab aku bukan la kreatif mane..tapi cun la jugak... *hamboih masuk lif tekan sendiri!

Sape lagi nak puji kalau bukan aku sendiri kan? Perasan tak? blog aku pun dah bertukar lain kan? ade pembaharuan la katekan. Kite ni hidup tak ada pembaharuan tak syok..tak mencabar. Tak gitu? Nyieehaaaaa... panjang betol mukadimah. Kalau ayat pendahuluan macam ni memang kepala aku kene sekeh-sekeh dek cikgu sekolah aku dulu ni.. mau menagis dia berlari-lari sambil tutop muke kan?? hahaha... jom layan!


Terang sangat eah kwarna dia??? ikutkan warna tema hitam putih merah... so, banner dia pun wat macam tu lah! pape pun 4 my lovely c'ster... Love u soooo much! pasni dan susah da aku nak tido ngan ko.. sebab kompom ko akan berkepit 24 hours ngan laki kesayangan ko tu.. hope cepat2 dapat baby da tak saba nak ade anak buah.. muahhahahaha...

Jaga status ko sebagai isteri ok.. tak lame lagi nak jadi mak budak pulak insyaAllah.. kalau ade rezeki mengandung tengok mende yang baik-baik aje ok... contohnye aku.. hahaha... *memang statement mintak kene pijak! hihihi..

No comments:

 
;