Wednesday, June 8, 2011

Gambar Perkahwinan Black , White and Red

Jom tengok gambar!!! yezzaaa... cam biase blog aku ni sekadar blog yang suka suki... ade beberapa mende nak share... beberape hari lepas kakak aku kawen... yep! seronok? tak laaa.. bukan aku yang kawen.. kakak.. aku? sekadar pemerhati dan membantu.. tamo bincang sembang melalut panjang-panjang sebab tak de sape pun nak baca... jom layan gambar perkahwinan yang aku sendiri photographernye,... hihihi.. cun tak?







Sikit je? memang laaa.. aku dah nak terlelap dok upload.. mengantok! pape pun ni juz gambar semasa dalam bilik selepas nikah.. gambar di luar bilik, di luar rumah dan semasa atas pelamin aku akan letak len kali... gambar tak boleh letak banyak2 sebab pengantin pun tak tengok lagi sebenarnye... cian kan? hihihi...

*ade bakat tak?

No comments:

 
;