Tuesday, June 14, 2011

Gegaran Terasa Di Malaysia Pada 14 Jun 2011?

tengok jam dan dekat pukul 2 pagi. Baru on fb line dah tersangkut-sangkut macam cipan. Hati memang tak keruan la..nak je aku hangkut laptop ni bawak tingkat 4 blog aku ni untuk online. Geram jugak sebab dah pepagi bute ni pun masih tak de line. Terase macam nak gigit-gigit berukband ni. Tapi takut gak dari line se bar dua terus tak muncul bar.. kan panas hati tu?


Membebel ala mak datin cari jodoh je kan? pokok cerite sebenar nak cari tahu..*bukan cari pasal.. Betul ke yang aku dengar terdapat gegaran awal pagi tadi? aku tak pasti kebenarannye. Lect aku la suh serve internet. Aku ni pemalas ala-ala kucing kekenyangan. So, memang tak laaaa.... 


Poli aku ni agak hulu tempatnye. Tapi jangan main-main.. hulu-hulu..jauh-jauh ni la tempat tsunami pernah singgah.. eh silap... tempat ni pernah kene tempiasnye.. So, berdoalah supaya tak de pape terjadi k? Satu lagi! disebabkan gegaran tu... terus bermasalah line talifon dan berukband ni... *pergh... memang hangin je aku..menguji kesabaran tol..


Sejujurnye aku terase gegaran tu. Tapi aku rase lah kan.. tu gegaran mase kawan aku bangkit dari tidur nak pergi kelas. Hmmm~~~ *masalah bila diri dah tak kenal situasi ye puan-puan... kene wat check up cepat takut ada wayar yang putus... -.-"


Alhamdulillah semua test dah lepas... tinggal yang final je lagi. Aku memang mengharapkan korang doakan aku lepas untuk subjek ni eak... untuk lepaskan subjek ni macam-macam la aku tanggung. Sampai kene hentuk kepale lelaju baru boleh nak ingat. Lepas tu sampai naik kejang jari-jari aku ni mengguris trengkas. Perggghhh nasib sebulan... lepas tu insyaAllah aku bley lepas da KOT... amin...


Gambar tak ley nak masuk laaa.. terlalu teruk! line tak de... lain kali je lah heh? ;)

No comments:

 
;