Tuesday, June 21, 2011

Gambar Perkahwinan & Entry Last Minggu Ini..

Mood sedih ni..malam ni last post untuk minggu ni sebab aku nak balik umah da.. umah aku line broadband tak ok.. tak boleh nak cakap ape laa..nak ke Cyber Cafe, kene start motor dulu or kayuh basikal laju-laju..kalau nak best sikit naik bas..tapi berkuah ketiak menunggu bas kat tempat yang panas tu..isk! kalau bernasib baik, bodek ayah boleh la dia hantar kejap siap pakej lengkap dengan wang saku... *$$$ ssambil tersengih-sengih... erkk.. hhmmm dapat bayangkan tak?

Untuk last post ni tak de input sangat pun. Tapi just nak share pic-pic yang aku edit untuk perkahwinan kakak aku 6 june yang lepas. Gambar yang aku edit ni tak cantik mane laa..sebab aku bukan photographer profesional.. junior pun tak.. newbie pun tak.. ni suka suki hati aku je... hihihihi..








tapi nanti bila sempat curik masa, aku akan update blog eah.. janji tunggu tau!!!!! tak tunggu nak merajuk lelame.. *dalam hati dorang mungutuk aku kaw2 punye kat aku.. oohh my dear.. tak mo la macam tu... bukan tak mo update.. kan? :)

Sebelum pape, sok aku ade exam. Final tau.. so, mengharapkan korang mendoakan aku selamat menjawab dan doakan supaya selamat aku sampai kat rumah sok yep! terima kasih sudi bace... weee.. ;)

No comments:

 
;