Monday, June 20, 2011

Octove Vs Dr. Love

Dah pagi tapi jari ni masih lagi aktif nak menari atas laptop. Kalaulah diikat meronta-ronta minta lepas. Nak buat macam mane kan? Lepaskan aje biar dia bergerak bebas sambil menaip2 pe benda nye.. To DR LOVE! sebab beliau lah aku tak boleh tidur.. mata kuyu jadi lebih giat memandang screen laptop sebab beliau memperkenalkan aku dengan Octove.com. *lariikkkk!!!

Tanpa membuang masa terus lah menghapdate blog kan? penemuan baru untuk aku tapi dah basi bagi orang lain.. *ade aku kisah? Asalkan aku dah ade sekarang ni..kau bising-bising kau ado? hihihi.. thanks ye Dr Love.. * tersenyum2 malu.. aiseh!

Ape benda Octove.com ni korang boleh click SINI untuk tahu lebih lanjut. Kalau tanya aku harrrreeemmm aku nak jawab sebab aku pun baru buat sign up benda alah ni. Nampak macam menyeronokkan.. ahaks! lepas ni melambak-lambak la table tab aku kat laptop setiap kali online.. blog, facebook, twitter, gmail, YM, octove *pun dah dalam list dah... *tersenyum sambil mengeser2 dua belah tapak tangan...

Dah terlanjur buat entry menghapdate mende alah ni..nak jugak la masukkan sekeping dua gambar..tapi bila difikir-fikir elok satu aje lah memandangkan line broadband pun mengalahkan siput merayap lambatnye. Gambar ni adalah gambar perkahwinan my sis pada 6 June hari tu. Ade lah pic ni yang aku edit nak tunjuk bakat aku yang tak kreatif mengedit gambar.. hmmm...




cantik ke tak??? cepat hangguk!! *sampai jugak tapak kasut kat muke aku ni kang.. ish.. satu je gambarnye..tak payah scroll lagi.. memang tak ade dah.. tinggal komen je yek.. tu pun kalau sudi la.. kalau malas tekan je bucu tu.. :')

4 comments:

Unknown said...

hehee..keluar lg 1 perkataan. tekan je bucu tu.... ni tgh dok tekan bucu meja ni.x kuar pape pun.. wat sakit jari je tekan bucu meja ni

Apa itu OCTOVE.COM

EYQASARA said...

ahahahaha... terkene lagi la kalini.. mksud eyqa tkan bucu windows tu.. or tab.. yg merah tu.. :)

Datin BERSERI said...

makin fofuler laa abng drlove kiter nie~~~
hohohoho

EYQASARA said...

Datin Berseri: tu laaa.. mmg populer pun Dr Love ni.. :)

 
;