Friday, June 17, 2011

Keputusan Latihan Industri

Alhamdulillah.. keputusan Latihan Industri telah keluar and i've got "Lulus Cemerlang"...! waaaahh kembang kincup hidung terasa bahagia hidup.. dalam hati *lepas jugak akhirnya~! 

Setelah berbulan menanggung macam-macam kat tempat LI akhirnya aku dah menerima imbalan yang setimpal. Dapat keputusan yang cemerlang *bukan aku nak tunjuk aku hebat tak...tapi aku berasa lega sekurang-kurangnya aku tak payah riso bab report.. repeat.. or.. what ever... dah langsai segalanya. Dah boleh tarik nafas lega. Tak de la lepas ni dok terbayang wajah lect yang interview aku dulu... hihihi... en. Teddy... ***


Sekarang ni just focus for final yang akan berlangsung pada 22 jun ini.. detak jantung dah same dengan detak jantung macam kena kejar anjing... kaki tangan sejuk macam baru keluar dari peti ais lagaknye.. wwwooohhh! ade ke orang tinggal dalam peti ais?

Doa yang terbaik je wat mase ni... hhhmmm... tapi otak dah terfikir.. balik umah nanti nak buat ape ye...??? ambil lesen... qado tidur... tengok tv siaran terlepas.. kemas barang bawak rumah sewa... bla..bla..bla...

-.-" ZzZzZzz...

9 comments:

Mr.Superman said...

lulus cemerlang..:) yeay!tahniah eyqa.

yaya_flanella said...

sampai sekarang yaya tak tau ape result pratikal yaya. haha


*dan dan nak check

EYQASARA said...

@Abang Stalker
mekasih abg.. mekasih.. ;)

EYQASARA said...

@yaya_flanella:
Check cepat...!! hahaha...
:D

NADIA RAJAMI said...

wah..thniah2... sy pon tgh praktikal..:)

AzRi said...

tahniah ye iqa...pas ni leh la blanje... ^__^

EYQASARA said...

Dea: mekasih dear... pasni ur turn plak.. wat elok2 mase praktkal eah.. ;)

EYQASARA said...

Azri: mekasih abg... eh? abg la blanje eyqa kan?? hihii...

AzRi said...

opsss...tetibe tk de duit kt poket plak... ^__^

 
;