Sunday, February 6, 2011

LIVERPOOL KALAHKAN CHEALSEA? WOo!

Assalamualaikum...

heyyy!!! pepagi yg ceria!!
nak tau ceria nape???
GUD JOB LIVERPOOL!!!!
luv u ssoooo muccchhh!
gedebush! gedebush! gedebush!
*WooOO siap bunga api dataran merdeka aku bagi.. hikhikhik*
akhirnya kemenangan berpihak pada liverpool selepas mengalahkan chealsea!
yep!! wlaupun 1-0 ade aku ksah???? menang jugakkk!!!
mmg gler sonok... sampai trase nak lompat2 atas katil nieh!!!
kegembiraan melampau... ngeh3!! wlaupun takde torres.. don't mind...
hiks! kepada adik ku yg buchuk!!! ko dah kalah! serve ur right!
hamik!!! kne blanje aku mkn nieh.. laksa satu mangkuk! hihihi...
tu laaarrrr!!! jgn pndang sblah mata kat liverpool...
tgok aku!! xpasal2 mte ko juling tgok kemenangan yg dirangkul liverpool...
hah?? masih tak caye??? buka mate luas2!! click kat sni .. hihihi...


hoh?? msti ade yg tak caye aku pminat liverpool kan??
ape korg ingt gadis lembut bertudung xminat bola ke??
tgok orang larrr... team nie aku dah mint sejak kecik2 dulu... 
zaman kejatuhan dan bangun dia sumer aku follow...
slalunyer aku akan fight bola nie dgn my dad n my speacial one satu mase dulu..
nak tau sape yg speacial mse dulu tu?? xperlu larh eak... diam2!
tutup buku! uhuks!
skang nie aku kongsi kegembiraan dgn my dad jer...
ktorg sanggup berjaga mlm semata2 nak tgok bola...my mum teman jer...
xsampai separuh mse pertama dia dah lelap...
tai kdg2 terjaga.. al maklumlah dua alarm menjerit2 mengalahkan kat stadium lagaknyer...
smpai terkejut my mum... smpai serik dia nak teman lagi... erk? ckp je tuu..
nnt dah smpai mase, dia pown join bersila tgok bola.. hekhekhke!
dah! dah! ingt tadi nak ckp psal team menang jer...
terpnjang lebau plak taip nyer... aku taip pepanjang buknnyer korg bca...
tol x??? tgok ajer... pmalas! klu sesiape yg baca korg sure tak terase aku ckp korg pemalas!
hahaha... ade ke? hhmmm...
love liverpool!!!

*kepada peminat chealsea bawa bersabar.. hihihi...

8 comments:

lavender harum wangi said...

oi oi oi~ minat bola rupa nya.. hahaha, aku xdela minat sgt.. tapi kalau world cup layan la jugak~ btw, folo sini :D


Jom baca dan komen post terbaru Jom korek hidung~

yanamib said...

feminat liverpool la ni yeh..mcm ayh ai..hihi..tp ai diPAKSA utk minat arsenal..kehkehkeh~ tragis sungguh kn =P

Bulan Purnama said...

padan muke celse.. hahaha

EYQASARA said...

lavender... hihihi.. layan jugak la tu.. ;)
mekasih yep follow...

EYQASARA said...

yana... eyqa pun pernah gak dulu dipaksa minat arsenal... hihihi.. mmg tragis.. tapi skang dah lepas! hihihi...

EYQASARA said...

Admin... true!!! padan muke... "uops~!" hihi..

Usana Lifestyle said...

tapi saya sokong MU..hahaha :P
thanks eyqa folo saya n like..kalau ada kemahuan,insyaallah next time boleh la beli tu..hehe

apa-apa untuk info terbaru boleh view

http://hafizlifestory.blogspot.com

thanksss

Jay said...

saya penyokong chelsea but not very fanatic.:)

 
;