Wednesday, February 23, 2011

CERITA HOT!!

Assalamualaikum

uussshhh korang tengok tajuk hot cepat je click eap! babap kang!
aduuuhhh... ups! serius! serius! sebelum aku yang kene babap...
Wokeh! setelah beberapa hari aku mendiamkan diri sebab tak ada benda nak cerita 
dan tak ada line internet juga untuk ku godek-godek! akhirnya hari ini aku diberikan cerita HOT! 
Memang hot mengalahkan Hot N Spicy potato chips! huh! harini aku single.. 
pergi ke kiosk cik ana nak makan nasi campur.. biasanya aku suka makan kat situ.. 
*tapi tak pulak aku cakap sekarang aku tak suka ye!* 
huh.. nasib baik hari ini aku makan sorang diri.. okey! pendekkan cerita. 
Aku malas nak taip banyak dah.. bak kate raje lawak punch line dia lembab betol! 
hahaha.. aku lah tu.. okey! okey! stop merapu eyqa sebelum 
kepala ko kene hantok kat dinding ala-ala filem hindustan...ayoyoyo... 
disebabkan perut aku dah berbunyi gitar ala-ala lagu rock sharifah aini.. erk? 
*sejak bila sharifah aini nyanyi lagu rock...???* 
ni bahana tengok mentor semalam la nieh! ermm... balik yang tadi k, sory iklan.. 
lagu rock macam awie.. haaa.. aku ke gerai cik ana nak makan nasi campur.. 
alamak lame betoi aku tak makan nasi campur kat kedai! teruja beb..memang teruja... 
*poyo je!* lauk plak memang superb wa cakap lu! cik ana bagi tahu rendang ayam je, 
tanpa sempat cik ana nak promosi lauk lain aku dah cakap.. 
"NAK!" dengan muke poyonyer aku.. hihihi.. *gelak kecil disitu.. :P * cik ana ckp okey.. 
tunggu cik ana hantar.. muka seronok.. terbayang-bayang ayam tergolek 
dalam pinggan bewarna kuning keemasan.. fuuusssshhhyyyoo!
bila dah sampai nasi.. aku tengok air tak sampai-sampai.. okey2! never mind.. 
di sebabkan kurang sabar aku terus menerkam ayam tu... hahaha.. 
uih! tapi aku baca doa k.. jgn kte aku tak baca doa.. aku sepuk kang! 
k smbung baLik.. hmmm... kat mane tadi?? lupe dah.. erk.. ha! 
aku tak pandang dah atas bawah kiri kanan.. terus makan je.. masuk mulut.. 
uuh! PEDAS! tak pe la.. jap lagi air sampai.. okey.. makan lagi... 
fuhh! PEDAS! erk? tak pe.. air dah nak sampai... 
pastu! PEDASSSS!!!!! essss! essss! esss! sumpah aku cakap pedas tahap cipan punya! 
mata dah berair... turut berair.. anggota yang berada dekat dengan mulut tetapi di atas cikit.. 
hohoho... PEDAS! PEDAS! PEDAS! bibir dah mula membengkak macam  anak pak Jolie... 
pipi gebu dah kebas..mesti lebey merah dari pakai blusher.. dalam otak aku... 
"ohh! tak bley jadi nie... bleh buasir aku tunggu lelame!" terus je datang kat kakak tu.. 
"akak! air sy?? *wat muke setosen!* dah dapat..minum macam orang dahaga kat padang pasir daaaa...
 fuhh..!lega.. satu kotak air blackcurrent dan satu air mineral abis... 
masa jalan balik aku sempat lagi fikir.. kalau pasni cirit birit, dah takda sebab laen dahhh! 
ni makan nasi lauk rendang tadi punya pasal lah nie.. huhuhu.. ape? 
tak hot? memang la korang tak hot.. yang hotnye aku nie.. pedas sampai ulu hati.. 
bibir dah tukar kaler merah menyala.. tak payah dah pakai lipsetik sileki gul.. 
tak payah pakai lip dengan bam.. tak payah pakai lip geloossss... huhuhu... 
tak payah! tak payah! original okey! mata merah dah macam ikan 
yg terkandas di pasar-pasar ikan...uhuks! sadis...! dah..dah... 
tu ajer.. hihihi.. *menaip dengan melihat muka dicermin.. 
"fuh! bibir nampak comel bila kene cili hari ni.. ahaks!"*

*boleh je kalau nak menawan secara semula jadi.. ahaks!*

3 comments:

angah said...

hak3x ingt citer hot pe.. betuah punye eyqa..

hihi dok byg muka eyqa yg gebu tu keHOTan.. cemane ler ghupe.. awat x ambik pic?? :p leh akk gelak kn hehehehehe jgn mareee..

EYQASARA said...

hikhikhik... mmg nak amik gmbar... tapi bla kepedasan dah tak hingat nak amik gambar.. air dulu.. hihihi...

angah... dun worry.. i;m chill beb.. hikhikhik.. guwau ape je.. InsyaAllah xmara.. hihihi...

Jay said...

mesti dapat bayangkan betapa lemak dan pedasnyer rendang ayam tu..hehehe

 
;