Sunday, October 23, 2011

WAJAH BARU BLOG PCE!

Nampak tak? Blog dah berwajah baru~! pheewwiittt! kembang kempis idung.. Saja je aku nak ubah sedikit penampilan blog aku yang sebelum ni agak membosankan untuk dikunjungi. Jadi, maka, bermaksud, di sini, aku telah membuat perubahan yang drastik ye kawan-kawan. Dengan mengubah template dan menambah buang sepatut dan tak sepatutnya. *improve ur language please eyqasara!

Orang mungkin terkekeh-kekeh gelak tengok aku baru nak buat apa yang korang dah berkurun-kurun buat. Tak pe, aku tak ambil pusing pun. Lalala. Dan aku telah mengurangkan keberatan blog aku yang orang cakap-cakap sebelum ni. Jenuh la aku merujuk pada sifu apakehalnya aku punya blog ni dicop berat.

Padahal sifu aku cakap blog aku dah terlalu ringan. Makanya ye tuan puan, silalah upgrade anda punya broadband yang berkemungkinan kekurangan MB. huwahuwa.. Ataupun berhentilah dari curik line wifi orang sebelah, depan dan belakang rumah anda. *huiissshhh mati aku kene terajang ni!

banner pertama dan selamanya dihati *dari kak sunah
*rindunye nak guna balik banner yang menaikkan aku dulu..
Dan bacalah dengan mengikut mood penulisan Pena Cik Eyqasara. (^^) terima kasih pada sifu ZE yang pening melayan kerenah aku yang agak "buta IT" *tak mengapa buta IT jangan buta HATI. Aku pun dah tersengguk-sengguk sebenarnya upgrade malam tadi. Tapi itu saja masa yang sesuai untuk upgrade. Then, link-link buat anda yang sedang nak mencari template baru untuk blog yang dah usang.


Selamat Mencuba!

2 comments:

Sunah Sakura said...

ehehe..header tu yang merapatkan kita kan? :)

lagu ape ni dear kat blog? suka... :)

EYQASARA said...

hehehe... btul2... akak blogger yg ptama baik hati nak tlong eyqa.. mse tu eyqa merangkak lg.. huhuhu.. syg akak sgt2.. (^^)...

Lagu ni tjuk dia
"jangan bertengkar lagi"
kangen band..

(^^)

 
;