Saturday, October 22, 2011

Kenapa Hilang Semua Gambar????

Okey, aku tak tahu kenapa tangan aku gatal sangat suka dok mengusik semua benda. Dan akhirnya blog aku hilang SEMUA gambar-gambar. *mood sedih! Aku tak tahu macam mana nak gantikan balik gambar-gambar tu. *aku pasti merinduinya. Huks! waaaaa..!! Nak nangish nie!!! sob! sob!

Tak pelah kan. Entry ni entry gila kejap. Nak baca, baca, tamo baca boleh kuar dari blog ni. Luahan hati dan perasaan sementara nak fikir-fikir apasal pula hilang semua gambar. Habis tak tinggal sekeping pun. Dan gambar-gambar yang ada ni aku baru masukkan. 

Ada sesiapa yang tahu dan boleh bantu? -.-"

*Not in mood! -offline-

6 comments:

ZACK ENTRY said...

kenapa tangan tu gatal sangat? ^^,

EYQASARA said...

tu la psal.. gatal tangan.. dah hilang sume... huhuhu.. :(

JIJI YU said...

ermm...ilang gambar ok le dari ilang tuan gambar

EYQASARA said...

Jiji Yu: aisy.. mcm perli jer.. hahaha.. :P

Kathy Tuah said...

sabar jelah ye..tp boleh lak gambar hilang erk? kene hati2 la lepas ni :')

EYQASARA said...

Kathy Tuah: tu la psal.. jgn jd mcm eyqa,.. huhuhu...

 
;