Tuesday, July 26, 2011

Dilema Seorang Blogger

Macam-macam kerenah! Ada blogger yang tak dikenali memberi link pada aku...ada blogger yang tak mengumumkan pemenang contest. Aduhai.. macam-macam. Yang nak baca boleh tekan SINI thanks pada yang share.. nak jenguk balik blog beliau tak lepas pulak.

Sekarang ni kepada pemenang contest eyqa yang lelaki tu eyqa tak dapat feedback lagi dari anda. Seperti yang diberitahu, eyqa dah lost butiran yang anda hantar pada email dulu atas sebab-sebab tertentu. Pemenang yang lain dah menerima hadiah masing-masing dah. So, diharap sekiranya anda inginkan hadiah anda, tolong la hantarkan butiran secepat mungkin ye. Hadiah tu dah lama eyqa simpan.

Hantar pada blog eyqa je lah ye.. tapi jangan risau, eyqa takkan publish comment anda yang memberikan butiran. Terima kasih. DAN~! Eyqa sendiri pernah diumumkan sebagai pemenang contest dan sehingga hari ini tak dapat hadianye lagi. Ape masalahnye eyqa pun tak tahu sebab eyqa dah hantar mesej di FB beliau. Kalau eyqa sebut siapa mesti anda kenal. Tapi biarlah rahsia supaya tak memburukkan mana-mana blogger. K, chauuu!!

2 comments:

kaizen said...

kalo dorg xmo bg sy!!!! haHAHAH

entry WW : Salah Siapa?? & Urban-or-Disaster

EYQASARA said...

ahahahaha.. boleh je... tp tak join ni yg tak adil nie.. hihihi...

 
;