Saturday, July 16, 2011

Layan Lagu Best Ni..!

Malam ni ntah kenapa laa.. Hati sayu je.. rase macam nak nangis tapi macam tak de sebab. Kenapa ye? Tapi jom la eyqa nak ajak korang dengar sebuah lagu ni.. Memang menyentuh hati. Terasa macam ada seseorang bagi lagu ni kat eyqa.. sedangkan eyqa sendiri yang download.. Pakai download je.. Tapi bila dengar menyentuh hati betul! Jomlah! sape-sape yang agak-agak feel bad jom layan lagu ni... Last Child *PEDIH.


Engkau yang sedang patah hati
Menangislah dan jangan ragu ungkapkan
Betapa pedih hati yang tersakiti
Racun yang membunuhmu secara perlahan


Engkau yang saat ini pilu
Betapa menanggung beban kepedihan
Tumpahkan sakit itu dalam tangismu
Yang menusuk relung hati yang paling dalam


Hanya diri sendiri
Yang tak mungkin orang lain akan mengerti
Di sini ku temani kau dalam tangismu
Bila air mata dapat cairkan hati
Kan ku cabut duri pedih dalam hatimu
Agar kulihat, senyum di tidurmu malam nanti
Anggaplah semua ini
Satu langkah dewasakan diri
Dan tak terpungkiri juga bagi


Engkau yang hatinya terluka
Di peluk nestapa tersapu derita
Seiring saat keringnya air mata
Tak mampu menahan pedih yang tak ada habisnya


Hanya diri sendiri
Yang tak mungkin orang lain akan mengerti
Di sini ku temani kau dalam tangismu
Bila air mata dapat cairkan hati
Kan ku cabut duri pedih dalam hatimu
Agar ku lihat, senyum di tidurmu malam nanti
Anggaplah semua ini
Satu langkah dewasakan diri
Dan tak terpungkiri juga bagimu..


Download (CLICK pada warna biru tau!!!)

2 comments:

Abang Stalker said...

mak aihh..lirik dia.mmg sedih la. ;( tp xmo sedih.kuatkn semangat. :)

EYQASARA said...

Abang Stalker: yup! harus itu.. :) thanks... :)

 
;