Monday, July 4, 2011

Result...Alhamdulillah... :)

Assalamualaikum. Dah lame sangat tak berblog. Bukan saje2 tak mahu berblog. Tapi line internet tak mengizinkan. Ni pun update sebab kebetulan nak check result exam yang lepas. Ha! cakap pasal resut exam. Aritu sumpah aku rase macam nak nangis buat exam sebab aku tak yakin langsung yang aku boleh buat. Lame jugak la aku bertapa kat dalam dewan exam tu mencari-cari idea. Mati kutu dibuatnye!

Macam-macam hal pulak! dengan lect nye buat bising mase jawab exam. Lepas tu student tak ready lagi dah baca speed memang mase tu nak give up jugak laaa..tapi memandangkan aku tak nak sia-siakan sebulan yang ade tu..aku teruskan jugak. *menaip dengan herot-herot mulut menandakan protes!

Berkat kesabaran yang tinggi *cewah! tinggi mane lah agaknye eah! akhirnya penantian itu telah terjawab. Pagi-pagi lagi lepas subuh talifon berbunyi-bunyi. Aku ni memang hangin sikit kalau talipon bunyi pepagi. Mau je aku campak dalam mangkuk jamban rumah tu. Tapi pagi tu talipon yang berbunyi mengubah mood aku. member aku mesej. "eyqa, trengkas ko dapat gred B"... hoh?

Waaa... sadisnya... aku fikir member2 aku mesti dapat A.. ye laaa... Tapi aku bersyukur sangat sebab at least aku lulus.. hihihi.. *tetiba rase insaf.. bersyukur sangat... dan sekarang lebih membahagiakan aku bila pointer aku naik semula... alhamdulillah. Walaupun tak tinggi tapi aku berpuas hati. aku dapat 3.51 HPNM.. 

Akhiri blog ini dengan senyuman manis macam madu, gula-gula..lebih manis dari pemanis.. hikhikhikhik... wasalam... :)

*bersyukur la dengan nikmat yang ada...

No comments:

 
;