Friday, July 15, 2011

Dia Guna Profile Pic Aku?

Sebelum ni aku hanya tersenyum bila ada orang post pada wall FB mereka yang picture mereka dijadikan sebagai profile picture mereka. Aku tak pernah merasa apa yang mereka rasa. Jadi aku hanya tersenyum. Itu yang mampu.

Tapi, hari ini bila aku log in my Fb terkejut aku bila melihat profile picture aku add aku sendiri as a friends. Aku salah tengok ke ape? Check punye check rupanya orang yang add aku tu menggunakan profile picture aku yang pernah aku guna sebelum ini sebagai profile picture Fb dia. Lihat mutual friends tak ada pulak! 

Mula berkira-kira..berfikir-fikir apakah motif sebenar beliau buat macam ni.. Mana dia kenal aku? Mana pulak dia dapat pic aku tu? Dalam FB aku ke dia ambil? or dia google gambar tu? Kenapa add aku sedangkan dia tahu bahawa dia add orang yang ada dalam profile picture Fb dia... aku blur.. tak tahu motif.. Dah la dia private kan semua info, wall, picture dalam FB dia tu. Nasib la dia tak guna nama aku. Hihihihi..


the top one.. hhhmmmm...


Ape-ape pun aku tak berminat untuk apprv.. mesti ada something wrong. Kalau dia bersungguh-sungguh mungkin dia akan menghantar message melalui Fb aku kan? So, just lets see ape yang akan terjadi selepas ni.

Btw, ada gambar terbaru aku yang aku edit positionnye supaya lebih menarik. Satu je.. boring-boring terhasil pulak sekeping gambar yang simple.. Tapi! Sebelum ni ada jugak picture family yang simple telah aku hasilkan untuk wall di my lappy.. sekurang-kurangnya lepas jugak rindu pada mereka bila tengok muka mereka terpapar chumel kat screen ni.. cun tak? hihi...



No comments:

 
;