Monday, July 4, 2011

Akhirnya boleh post entry...

Minggu lepas...hati membuak2 nak berblog...suke sangat2 dapat bukan blog balik rase macam nak lompat-lompat macam budak-budak dapat coklat cadburry.. hahaha... tapi hati makin lame makin panas je bila entry dah siap tak dapat nak berblog.. Grrr... memang masse tu mood berubah rase nak tendang-tendang PC nieh!

Tapi..dengan adanya entry ni bermakna tak da masalah lagi aku nak berblog..ternyata Allah masih membenarkan aku mencurahkan rasa hati kat sini..cewah! *senyum-senyum khambhing la pulok! Entry pendek je...nak blah da ni..banyak bebenor koje teman..ok ye..bye... 

*tQ 4 reading...

2 comments:

kutoOobambOo / ericoanaci said...

aminn... suka lah tu...

Sunah Sakura said...

lamanyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa membisuuuu! heheheh

 
;