Wednesday, July 20, 2011

TEKANAN!!!!!!

Tekanan! Assignment yang mula membukit membuatkan aku sedikit stress...! Dengan masalah PT yang tak masuk-masuk..ntah apekeheinye idoklah teman tau pun.. hhuurrmmm.. aku bukannye dari keluarga elit yang mewah. Kaya lagi lah tak. Sederhana dan hanya mencukupi. So, jangan pelik la bila aku dok bising dan agak rimas bila duit PT aku tak masuk-masuk. Dah hampir sebulan dah, tapi masih tak masuk-masuk lagi duit PTnye... Lect dah bagi hint-hint buku yang harus aku beli. Orang kaya? Pejam mata je bukak dompet LV dorang dan bayar. Perghh...

Aku stress kalau boleh nak menjerit je rasenye. Mula tekanan membuak-buak. Kadang-kadang terasa macam nak menangis mengenangkan pelbagai dugaan aku di sem akhir ni. Mudah-mudahan semua yang aku lalui ini berbaloi. 5 bulan di sem akhir bukan lah lame, tapi kesukaran menempuh hari-hari di sem akhir menyebabkan kadang-kadang aku sukar bernafas. Tersangkut kat kerongkong laaa..dah lepas tersangkut pulak kat liver...dah lepas tang liver tersangkut pulak dekat large intestine.. ah sudah! masuk sains segala pulak..hhhmmm.. masalah.. memang tak pernah nak berakhir.

Berharap sangat suatu hari nanti semuanya akan berakhir dengan kelegaan yang membuatkan aku tersenyum dan menggengam segulung ijazah. *mula memasang angan-angan dengan tersenyum-senyum.. awan-awan dikepala.. adessss....

1 comment:

RENUNGKANLAH said...

Semoga Impian cik Pena Eyqasara untuk memiliki Segulung Ijazah akan tercapai.... Amin~

 
;